CONTENT MARKETEER SMIDSWATER DEN HAAG (32-40 uur)

PLAATS: DEN HAAG

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 26 FEBRUARI 2021

CONTENT MARKETEER

Als content marketeer weet je aantrekkelijke en converterende content te creëren voor onze opdrachtgevers en ons eigen bureau Smidswater (part of Think Yellow). Of het nu gaat om short of long copy, een campagne of een magazine. Je bent in staat om discipline-overstijgend te denken en oplossingen praktisch vorm te geven. Dat doe je in samenwerking met een team van designers, online specialisten, merkstrategen en adviseurs van Think Yellow.

OVER SMIDSWATER/ THINK YELLOW

Think Yellow is een groep van bureaus, en volop in beweging. Samen helpen we bedrijven discipline-overstijgend bij de uitdagingen van dit digitale tijdperk. Wij begrijpen de impact van digitale ontwikkelingen bedrijven. Op nieuwe verdienmodellen, processen en positionering.

En we weten wat mensen beweegt. Wat ze leuk vinden. Hoe ze praten. Waarom ze zaken zouden willen doen. Kortom, we weten wat er nodig is om het verschil te maken. Hoe je relevant blijft in dit digitale tijdperk.

Na een enerverende 10 maanden staan we aan de vooravond van de volgende stap met onze onderneming en werken hard aan lopende en nieuwe projecten. En daar hebben we jou voor nodig, want dat willen we namelijk doen met de beste mensen.

Think Yellow bestaat uit Smidswater (branding en campagnes), Online Marketeers (online marketing), Hello There (digital development), ZOOOM (video marketing) en Employity (recruitment).

 

Think Yellow is een groep van bureaus, en volop in beweging. Samen helpen we bedrijven discipline-overstijgend bij de uitdagingen van dit digitale tijdperk. Wij begrijpen de impact van digitale ontwikkelingen bedrijven. Op nieuwe verdienmodellen, processen en positionering.

En we weten wat mensen beweegt. Wat ze leuk vinden. Hoe ze praten. Waarom ze zaken zouden willen doen. Kortom, we weten wat er nodig is om het verschil te maken. Hoe je relevant blijft in dit digitale tijdperk.

Na een enerverende 10 maanden staan we aan de vooravond van de volgende stap met onze onderneming en werken hard aan lopende en nieuwe projecten. En daar hebben we jou voor nodig, want dat willen we namelijk doen met de beste mensen.

Think Yellow bestaat uit Smidswater (branding en campagnes), Online Marketeers (online marketing), Hello There (digital development), ZOOOM (video marketing) en Employity (recruitment).

 

DE FUNCTIE

  • Het initiëren van onderzoeken ter verbetering van de contentstrategie en contentmanagement;
  • Het maken van voorstellen, plannen en presentaties voor contentstrategie en contentmanagement;
  • Het opzetten van redactionele formules voor websites, het opzetten en uitwerken van formats, en het schrijven van content.
  • Verantwoordelijk voor efficiënte SEO verwerking in je content;
  • Het initiëren, voorstellen en implementeren van nieuwe ontwikkelingen;
  • Het signaleren van trends en ontwikkelingen op het gebied van content en deze vertalen naar de behoefte van de business.

 

JOUW EIGENSCHAPPEN

 Je staat midden in de digitale transformatie. Begrijpt hoe tekst een belangrijk onderdeel is van de digital journey en hoe zich dat verhoudt tot de offline communicatie. Jij bent een tekstuele motivator, intrinsiek gemotiveerd om te verrassen, maar verliest het effect van vindbaarheid en impact daarbij niet uit het oog.

Je bent eraan gewend dat je daarbij vaak schakelt met ondernemers, directies en (hoger) management. Voor hen ben jij een inspirerende adviseur. Je bent creatief, doortastend, een uitstekende communicator en weet je als geen ander in andere markten en doelgroepen te verplaatsen.  

 

 

       

      NIET ONBELANGRIJK…

      Je houdt van afwisseling. In de comfortzone hangen is niet jouw stijl. Je voelt je thuis bij onze ambitieuze plannen en bent hiervan een belangrijke aanjager. Samen tillen we ons bureau naar een nog hoger plan, maar je acteert daarin ook gedeeltelijk zelfsturend.

       

      EN NU EVEN HEEL CONCREET

      • HBO plus/ WO werk- en denkniveau;
      • Minimaal 4-5 jaar ervaring met copy/ content (een journalistieke inslag vinden we niet erg ;-))
      • Uitstekende adviesvaardigheden;
      • Ervaring in het ontwikkelen en maken van content voor campagnes;
      • Resultaatgericht, initiatiefrijk, overtuigend en bovenal een plezierige collega;
      • Zelf startend, probleemoplossend en signaleert tijdig trends en ontwikkelingen;
      • (Tekstueel) Communicatief ijzersterk;
      • Kennis en affiniteit met CMS’en en andere ondersteunende tooling.

         

          Share This