MANAGER CUSTOMER SERVICE OERLEMANS PLASTICS GENDEREN/GIESSEN

PLAATS: GENDEREN

NIVEAU: 3e/4e STAP 

SLUITINGSDATUM: 15 DECEMBER 2020

MANAGER CUSTOMER SERVICE (SR. MANAGEMENT, 3e/4e STAP)

Onze mensen zijn ons kapitaal! De strategie is dan ook om talent te behouden en doorstroom uitstekend te organiseren. Als gevolg van doorstroom komt de positie van Manager Customer Service vacant. Wij komen graag in contact met een ervaren manager met focus op de aansturing van het kloppend hart van Oerlemans Plastics. Wil jij deel uit maken van ons managementteam, pas jij bij een professionele organisatie met Brabantse wortels en cultuur, dan komen wij graag met je in contact!

De Manager CS is verantwoordelijk voor het customer serviceteam (commerciële binnendienst en bedrijfsbureau). De opdracht is even duidelijk als uitdagend: succesvolle aansturing van deze afdelingen en verdere groei in professionalisering.

Oerlemans Plastics is specialist in de productie en levering van custom made folies en verpakkingen, waarbij duurzaamheid en circulaire oplossingen als thema bovenaan staan. Je bent een people manager en beschikt over uitstekende kennis van de gehele supply chain. Daarnaast ben je klantgericht en heb je affiniteit met automatisering. Hiermee breng je je team van ruim 20 professionals naar een hoger niveau.

DE BAAN

In deze rol ben je verantwoordelijk voor:

  • De logistieke en planmatige aansturing van de commerciële binnendienst en het bedrijfsbureau;

  • Je bent lid van het managementteam en realiseert gezamenlijk de verkoopdoelstellingen, budget en verkoopprognoses bij bestaande en nieuwe relaties in binnen- en buitenland;

  • Je bent continu proactief met je team de meest optimale productieplanning aan het realiseren, waarbij een goede balans wordt gevonden tussen enerzijds efficiency en anderzijds wensen van de klant;

  • Je initieert verbetertrajecten op het gebied van customer service;

  • Je optimaliseert en bewaakt het serviceniveau naar onze klanten;

  • ERP en automatisering staan voor jou centraal in je werk en helpen je uitstekend overzicht te houden op offertetrajecten, inkoop-, productie- en logistieke processen;

  • Je bent verantwoordelijk voor de coaching en ontwikkeling van je team;

    Wij zoeken een verbinder met overtuigingskracht die weet aan welke knoppen je moet draaien om resultaten te boeken. Type kartrekker met de wil en drive om van zijn opdracht een succes te maken.

JOUW PROFIEL
  • HBO/ WO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie (3e/ 4e stap);
  • Uitstekende leiderschapskwaliteiten;
  • Ervaring in het aansturen van operationele processen en ERP/ CRM systemen;
  • Resultaatgericht, initiatiefrijk, overtuigend en bovenal een plezierige collega;
  • Hoge mate van affiniteit in een productieomgeving;
  • Zelf startend, probleemoplossend en signaleert tijdig trends en ontwikkelingen;

Wij bieden jou een uitdagende functie met een goed toekomstperspectief binnen een innovatief bedrijf. Er heerst een informele en prettige werksfeer. Naast een goed salaris, beschikken wij over een goede pensioenregeling en prima emolumenten.

Oerlemans Plastics B.V. is producent van kunststof flexibele verpakkingen en folies. Onze organisatie maakt deel uit van Oerlemans Packaging Groep met vestigingen in Genderen, Giessen, Goor (Perfon), Hillegom (Plasthill), Edam (Fardem), Oosterwolde (OPI) en Geldermalsen (Flexpak). Ruim 600 gemotiveerde medewerkers produceren vele innovatieve producten die wereldwijd geleverd worden aan langdurige (b2b) relaties in de verpakkingsindustrie, retail en tuinbouw. De zes bedrijven vormen samen één solide onderneming.

Share This