SALES – & ACCOUNT EXECUTIVE BREDA (40 UUR)

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 31 AUGUSTUS 2020

OVER DE VACATURE

De Parakar Groep, gevestigd in Breda en opererend vanuit kantoren in meerdere Europese landen, is op zoek naar een sales- & account executive op het gebied van Global Employment Outsourcing en International HR & Payroll services.

Momenteel opereren we in Nederland, Duitsland, Ierland, Frankrijk en Spanje, en in de nabije toekomst zullen mogelijk meer landen volgen.

WIE ZIJN WE

De Parakar Group is een Global Employment Outsourcing-organisatie en biedt een breed spectrum aan diensten op het gebied van wereldwijd uitbesteed HR- en salarisbeheer. Onze focus ligt op het bieden van HR-oplossingen aan ondernemingen wereldwijd die hun business/activiteiten willen uitbreiden naar ondermeer bovengenoemde landen en op personen wereldwijd die daar willen komen werken. Voor hen richten wij compliant arbeidsrelaties in die niet alleen geografische grenzen overschrijden, maar ook zakelijke culturen, wettelijke verschillen en arbeidsjuridische context overstijgen. Onze diensten omvatten outsourcing van personeelsbeheer, HR-advies en – management, en verloning. Verder beheren of coördineren we werkvergunning- en relocatie gerelateerde diensten voor expats.

Onze diensten omvatten uitbesteed arbeidsbeheer, HR-consulting en -management en salarisadministratie, procesbeheer van werkvergunningen, relocatiediensten en nog veel meer gerelateerde onderwerpen.

Zodra onze klanten een succesvol zijn in onze landen, helpen we hen de volgende stappen te zetten in hun Europese expansie, ondermeer middels het opzetten en beheren van hun eigen entiteiten.

Om onze aanhoudende sterke groei door te zetten zijn we op zoek naar een International Sales- & Account executive, die in de toekomst weleens de sales- en marketing manager in ons management team zou kunnen worden.

    DE FUNCTIE

    Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor het succesvol behalen van groei- en verkoopdoelstellingen door:

    • Het vinden van zakelijke kansen en het ontwikkelen van nieuwe klanten en nieuwe partners;
    • Het werken aan leads en kansen vanuit onze bestaande marketingkanalen;
    • Het opbouwen en bevorderen van sterke, langdurige klant- en partnerrelaties en het begrijpen van hun behoeften.

    Met een adviserende verkoopbenadering verzamel en analyseer je de behoeften van de klant en neem je het voortouw in het offerteproces. Ondersteund door ons multinationale team van backoffice HR- & Payroll-specialisten creëer en presenteer je de commerciële voorstellen en beheer je de verkoopcyclus tot de deal is gesloten. Je communiceert constant met alle betrokkenen gedurende de procedure.

    Je rapporteert rechtstreeks aan de directeur over voortgang en de pipeline. Daarnaast ben je een stevige commerciële sparringpartner voor ons marketingteam en voor je collega’s op het gebied van internationaal HR management en outsourcing. Je werkt nauw samen met collega’s van onze dochterondernemingen in Duitsland, Ierland, Spanje en Frankrijk, en met partners in alle tijdzones over de hele wereld.

    DIT IS JOUW BAAN ALS

    • Je hebt een bachelor diploma (HBO) of een gelijkwaardige ervaring en mentaliteit. Je hebt meerdere jaren commerciële ervaring op de flexibele arbeidsmarkt, waar HR-, Payroll- en andere arbeidsoplossingen commerciële producten zijn;
    • Je kent deze markt in ten minste één land en weet hierbij de specifieke regels op het gebied van arbeidsrecht en wil dit ook graag leren van andere landen;
    • Je in staat bent je kennis op dit gebied, op een totaal andere manier toe te passen;
    • Je vindt het heerlijk om onze commerciële expert op dit gebied te worden en om ons bedrijf professioneel te helpen ontwikkelen;
    • Je hebt een zeer goede en professionele beheersing van de Engelse en Nederlandse taal, zowel schriftelijk als gesproken. Ervaring in het internationale bedrijfsleven is een sterk pluspunt;
    • Je bent sterk in communicatie en kunt communiceren op verschillende niveaus binnen de organisaties van onze klanten en partners. Je hebt een proactieve werkhouding en werkt nauw samen met (inter-)nationale collega’s.
    • Je flexibiliteit en empathie geen grenzen kennen, gezien onze wereldwijde werkomgeving en de multiculturele achtergronden waar je dagelijks mee te maken zult hebben.
    • Je interesse hebt in een commerciele binnendienst functie die een veelvoud aan internationale contacten met zich meebrengt, met incidentele bezoeken aan onze eigen kantoren in diverse landen en/of die van onze klanten en partners.

     

    ONS AANBOD

    • Een hoger dan gemiddeld salaris en een incentive plan dat past bij de verantwoordelijkheden van de functie;
    • Werken vanuit een prachtige historische kantoorruimte in hartje Breda;
    • Zeer gemotiveerde en prettige werksfeer;
    • Veel internationaal contact en veel uitwisselingen met de andere vestigingen;
    • De mogelijkheid om je eigen agenda te beheren en de mogelijkheid om thuis te werken;
    • Doorgroeimogelijkheden naar een leidinggevende rol;
    • Mobiliteitsoplossingen die voldoen aan de eisen van de baan.

    JA, IK WIL DEZE BAAN!

    Stuur ons je CV met hierbij een korte motivatie waarom je jezelf in deze functie ziet passen. Je CV mag in het Nederlands, je motivatie liefst in het Engels.

     

    Share This