SALESCONSULTANT INTERNATIONAL HR/PAYROLL SOLUTIONS PARAKAR GROUP BREDA

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 31 MEI 2021

OVER DE VACATURE

De Parakar Groep, gevestigd in Breda en opererend vanuit kantoren in meerdere Europese landen, is op zoek naar een Sales Consultant International HR/Payroll solutions op het gebied van Global Employment Outsourcing en International HR & Payroll services.

WIE ZIJN WE

De Parakar Group is een Global Employment Outsourcing-organisatie en biedt een breed spectrum aan diensten op het gebied van wereldwijd uitbesteed HR- en salarisbeheer. Parakar is actief in Nederland, Duitsland, Ierland, Frankrijk en Spanje. In de nabije toekomst zullen meer landen volgen. De focus ligt op het bieden van HR-oplossingen aan ondernemingen wereldwijd die hun business/activiteiten willen uitbreiden naar ondermeer bovengenoemde landen en op personen wereldwijd die daar willen komen werken.

Voor hen richt Parakar compliant arbeidsrelaties in die niet alleen geografische grenzen overschrijden, maar ook zakelijke culturen, wettelijke verschillen en arbeidsjuridische context overstijgen. Hun diensten omvatten outsourcing van personeelsbeheer, HR-consulting en management en salarisadministratie. Verder beheren of coördineren ze werkvergunning- en relocatie gerelateerde diensten voor expats.

Zodra de klanten een succesvol zijn in deze landen, helpt Parakar hen de volgende stappen te zetten in hun Europese expansie, ondermeer middels het opzetten en beheren van hun eigen entiteiten.

DE FUNCTIE

Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor het succesvol behalen van groei- en verkoopdoelstellingen door:

  • Het vinden van zakelijke kansen en het ontwikkelen van nieuwe klanten en nieuwe partners;
  • Het werken aan leads en kansen vanuit bestaande marketingkanalen;
  • Het opbouwen en bevorderen van sterke, langdurige klant- en partnerrelaties en het begrijpen van hun behoeften;

Met een adviserende verkoopbenadering verzamel en analyseer je de behoeften van de klant en neem je het voortouw in het offerteproces. Ondersteund door ons multinationale team van backoffice HR- & Payroll-specialisten creëer en presenteer je de commerciële voorstellen en beheer je de verkoopcyclus tot de deal is gesloten. Je communiceert constant met alle betrokkenen gedurende de procedure.

Je werkt nauw samen met collega’s van onze dochterondernemingen in Duitsland, Ierland, Spanje en Frankrijk, met partners in alle tijdzones over de hele wereld en met je collega’s in het sales en marketingteam. Je rapporteert rechtstreeks aan de sales & marketing manager over voortgang en de pipeline.

DIT IS JOUW BAAN ALS

  • Je hebt een bachelor diploma (HBO) of een gelijkwaardige ervaring en mentaliteit;
  • Je hebt meerdere jaren commerciële ervaring, bij voorkeur op de flexibele arbeidsmarkt, waar HR-, Payroll- en andere arbeidsoplossingen commerciële producten zijn;
  • Je hebt zin om dé expert binnen ons vakgebied te worden en ons bedrijf naar een hoger professioneel niveau te ontwikkelen;
  • Je hebt een zeer goede en professionele beheersing van de Engelse en Nederlandse taal, zowel schriftelijk als gesproken. Ervaring in het internationale bedrijfsleven is een sterk pluspunt;
  • Je bent sterk in communicatie en kunt communiceren op verschillende niveaus binnen de organisaties van onze klanten en partners;
  • Je hebt een proactieve werkhouding en werkt nauw samen met (inter-)nationale collega’s.
  • Je flexibiliteit en empathie kennen geen grenzen, gezien onze wereldwijde werkomgeving en de multiculturele achtergronden waar je dagelijks mee te maken zult hebben.
  • Je hebt interesse in een commerciële binnendienst functie die een veelvoud aan internationale contacten met zich meebrengt, met incidentele bezoeken aan onze eigen kantoren in diverse landen en/of die van onze buitenlandse klanten en partners.
     

ONS AANBOD

  • Een hoger dan gemiddeld salaris dat past bij de verantwoordelijkheden van de functie;
  • Werken vanuit een prachtige historische kantoorruimte in hartje Breda;
  • Zeer gemotiveerde en prettige werksfeer;
  • Veel internationaal contact en veel uitwisselingen met de andere vestigingen;
  • De mogelijkheid om je eigen agenda te beheren en de mogelijkheid om thuis te werken.

JA, IK WIL DEZE BAAN!

Stuur ons je CV met hierbij een korte motivatie waarom je jezelf in deze functie ziet passen. 

 

Solliciteer nu!

Share This