CONTENT MARKETEER SMIDSWATER DEN HAAG (32-40 uur)

CONTENT MARKETEER SMIDSWATER DEN HAAG (32-40 uur)

CONTENT MARKETEER SMIDSWATER DEN HAAG (32-40 uur)

PLAATS: DEN HAAG

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 26 FEBRUARI 2021

CONTENT MARKETEER

Als content marketeer weet je aantrekkelijke en converterende content te creëren voor onze opdrachtgevers en ons eigen bureau Smidswater (part of Think Yellow). Of het nu gaat om short of long copy, een campagne of een magazine. Je bent in staat om discipline-overstijgend te denken en oplossingen praktisch vorm te geven. Dat doe je in samenwerking met een team van designers, online specialisten, merkstrategen en adviseurs van Think Yellow.

OVER SMIDSWATER/ THINK YELLOW

Think Yellow is een groep van bureaus, en volop in beweging. Samen helpen we bedrijven discipline-overstijgend bij de uitdagingen van dit digitale tijdperk. Wij begrijpen de impact van digitale ontwikkelingen bedrijven. Op nieuwe verdienmodellen, processen en positionering.

En we weten wat mensen beweegt. Wat ze leuk vinden. Hoe ze praten. Waarom ze zaken zouden willen doen. Kortom, we weten wat er nodig is om het verschil te maken. Hoe je relevant blijft in dit digitale tijdperk.

Na een enerverende 10 maanden staan we aan de vooravond van de volgende stap met onze onderneming en werken hard aan lopende en nieuwe projecten. En daar hebben we jou voor nodig, want dat willen we namelijk doen met de beste mensen.

Think Yellow bestaat uit Smidswater (branding en campagnes), Online Marketeers (online marketing), Hello There (digital development), ZOOOM (video marketing) en Employity (recruitment).

 

Think Yellow is een groep van bureaus, en volop in beweging. Samen helpen we bedrijven discipline-overstijgend bij de uitdagingen van dit digitale tijdperk. Wij begrijpen de impact van digitale ontwikkelingen bedrijven. Op nieuwe verdienmodellen, processen en positionering.

En we weten wat mensen beweegt. Wat ze leuk vinden. Hoe ze praten. Waarom ze zaken zouden willen doen. Kortom, we weten wat er nodig is om het verschil te maken. Hoe je relevant blijft in dit digitale tijdperk.

Na een enerverende 10 maanden staan we aan de vooravond van de volgende stap met onze onderneming en werken hard aan lopende en nieuwe projecten. En daar hebben we jou voor nodig, want dat willen we namelijk doen met de beste mensen.

Think Yellow bestaat uit Smidswater (branding en campagnes), Online Marketeers (online marketing), Hello There (digital development), ZOOOM (video marketing) en Employity (recruitment).

 

DE FUNCTIE

  • Het initiëren van onderzoeken ter verbetering van de contentstrategie en contentmanagement;
  • Het maken van voorstellen, plannen en presentaties voor contentstrategie en contentmanagement;
  • Het opzetten van redactionele formules voor websites, het opzetten en uitwerken van formats, en het schrijven van content.
  • Verantwoordelijk voor efficiënte SEO verwerking in je content;
  • Het initiëren, voorstellen en implementeren van nieuwe ontwikkelingen;
  • Het signaleren van trends en ontwikkelingen op het gebied van content en deze vertalen naar de behoefte van de business.

 

JOUW EIGENSCHAPPEN

 Je staat midden in de digitale transformatie. Begrijpt hoe tekst een belangrijk onderdeel is van de digital journey en hoe zich dat verhoudt tot de offline communicatie. Jij bent een tekstuele motivator, intrinsiek gemotiveerd om te verrassen, maar verliest het effect van vindbaarheid en impact daarbij niet uit het oog.

Je bent eraan gewend dat je daarbij vaak schakelt met ondernemers, directies en (hoger) management. Voor hen ben jij een inspirerende adviseur. Je bent creatief, doortastend, een uitstekende communicator en weet je als geen ander in andere markten en doelgroepen te verplaatsen.  

 

 

       

      NIET ONBELANGRIJK…

      Je houdt van afwisseling. In de comfortzone hangen is niet jouw stijl. Je voelt je thuis bij onze ambitieuze plannen en bent hiervan een belangrijke aanjager. Samen tillen we ons bureau naar een nog hoger plan, maar je acteert daarin ook gedeeltelijk zelfsturend.

       

      EN NU EVEN HEEL CONCREET

      • HBO plus/ WO werk- en denkniveau;
      • Minimaal 4-5 jaar ervaring met copy/ content (een journalistieke inslag vinden we niet erg ;-))
      • Uitstekende adviesvaardigheden;
      • Ervaring in het ontwikkelen en maken van content voor campagnes;
      • Resultaatgericht, initiatiefrijk, overtuigend en bovenal een plezierige collega;
      • Zelf startend, probleemoplossend en signaleert tijdig trends en ontwikkelingen;
      • (Tekstueel) Communicatief ijzersterk;
      • Kennis en affiniteit met CMS’en en andere ondersteunende tooling.

         

          PRODUCT MANAGER ANWB RIJOPLEIDING (INGEVULD)

          PRODUCT MANAGER ANWB RIJOPLEIDING (INGEVULD)

          PRODUCT MANAGER ANWB RIJOPLEIDING (INGEVULD)

          PLAATS: EINDHOVEN

          NIVEAU: MEDIOR

          SLUITINGSDATUM: DECEMBER 2020

          PROFIELSCHETS

          In deze rol rapporteer je direct aan de Manager Marketing & Business Innovation en ben je verantwoordelijk voor productmarketing en productontwikkeling.

          In deze functie bewaakt & optimaliseert de unieke ANWB Rijopleiding in samenwerking met de Sr.Product Manager waarin hij of zij verantwoordelijk is voor de dagelijkse interacties met creatieve partners, strategische (merk)partners en interne ANWB teams, franchisenemers, mediabureaus, creatieve en project-ontwikkelingsgroepen.

          ANWB Rijopleiding is gevestigd in Eindhoven, maar wij voeren een beleid waar gedeeltelijk thuiswerken wordt gestimuleerd. In deze functie reis je ook af en toe naar rijschoollocaties of bijvoorbeeld het ANWB kantoor in Den Haag.

           

          VERANTWOORDELIJKHEDEN

          • Partner met de Manager Marketing & Innovation en de Sr. Product Manager om marketing & innovatieprojecten van A naar B te brengen;

          • Werkt samen via verschillende overlegorganen met interne & externe relevante partijen en de franchisenemers bij het vormen en ontwikkelen van marketing en innovaties;
          • Beheert de relatie met creatieve partners, waaronder media – en marketing bureaus en interne creatieve services en inhoudsgroepen (Legal, PR, Projectgroepen);
          • Managen van  brandplanning, mediaplanning & product innovatie projecten op een agile manier waarbij uitvoering, evaluatie en optimalisatie in lijn is met de doeldoelstellingen;
          • Promotieprogramma’s ontwikkelen en uitvoeren mbt klantenvoordeel voor ANWB Rijopleiding klanten ism ANWB Leden en andere ANWB dochterorganisaties;
          • Projectmanagement van de doelstellingen en er voor zorgen dat de te leveren producten op tijd, volgens strategie en binnen budget met de vereiste goedkeuringen worden uitgevoerd;
          • Data Analytics: Prestaties analyseren en actieplannen opstellen, concurrentie onderzoek & markttrends.

          WAT VRAGEN WE VAN JE

          Minimaal HBO opleiding in marketing, communicatie of een gerelateerd veld

          • Minimaal 3 jaar ervaring in product management, bij voorkeur in een jongeren markt;
          • Aantoonbaar vermogen om meerdere taken tegelijkertijd te managen en te beheren; sterke organisatorische vaardigheden;
          • Ervaring in het lanceren van ‘360 graden” marketingcampagnes voor consumenten- en lifestyle-merken; 
          • Ervaring van off- en online mediaplanning
          • Uitstekende schriftelijke en mondelinge zakelijke communicatieve vaardigheden (Nederlands & Engels);
          • Goede commerciële & analytische vaardigheden;           
          • Zeer goed business acumen & data analytische vaardigheden;
          • Sterke merkmarketing-, creatieve- en uitvoeringscapaciteiten;
          • Marketing budget management voor je productgroepen;
          • Ervaring met presenteren en verdedigen van visie en plannen op mid kader niveau;
          • Cross functional & relatiemanagement tussen interne & externe partijen;
          • In staat om te gedijen in een “zelf startende” en ondernemende omgeving waar eigen initiatief en verantwoordelijkheid cruciaal zijn voor succes.
          • Komt met eigen idee, maar luistert ook goed naar de input en ideeën van andere collega’s.
          • In bezit van Rijbewijs B en bereid tot af en toe reizen binnen Nederland
          • Ruime ervaring met Office, Adobe programma’s;

            PLUS

             

            • Je hebt aan een half woord genoeg en ziet het werk;
            • Ervaring met Power BI;
            • Ruime ervaring met Office, Adobe programma’s;
            • Creative Business Mind;
            • Relativeringsvermogen …en een gezonde dosis humor.