RECRUITER/INTERNAL HR THINK YELLOW

RECRUITER/INTERNAL HR THINK YELLOW

RECRUITER/INTERNAL HR THINK YELLOW

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 01 JUNI 2021

RECRUITER/INTERNAL HR THINK YELLOW

Think Yellow is op zoek naar een recruiter die weet hoe belangrijk het is om relaties met zowel klanten als kandidaten optimaal te waarborgen. In deze rol ben jij in het team van Think Yellow People verantwoordelijk voor het werven van nieuwe collega’s om onze groeiambities waar te maken! Daarnaast vervul je samen met je team de werving & selectie opdrachten van onze opdrachtgevers. In de afgelopen 9 jaar hebben we een stevig netwerk in sales en (online) marketing opgebouwd. Jij weet op een persoonlijke en laagdrempelige manier dit netwerk nog verder uit te bouwen.

In de dagelijkse praktijk ben jij als recruiter het eerste aanspreekpunt van Think Yellow en heb je een enorme diversiteit aan werkzaamheden. Je komt bij klanten, pluist LinkedIn uit, voert veel toffe gesprekken en kan vervolgens goed inschatten hoe je kandidaten aan de juiste bedrijven verbindt.

Naast recruitment bieden we je de mogelijkheid om interne HR-projecten op te pakken. Of het nu gaat om het opzetten van een salarishuis, opleidingsmogelijkheden, doorgroei of onboarding.

Het is mogelijk om deze functie in te vullen voor in totaal circa 32-40 uur. 

 

PROFIEL

  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring in een rol als recruiter, maar een achtergrond in de hospitality/travel spreekt ons ook erg aan. Bij voorkeur binnen een MKB-organisatie;
  • Je bent een echte verbinder met oog voor detail;
  • Je bent enthousiasmerend, pragmatisch, organisatorisch sterk en resultaatgericht;
  • Tekstueel prima en in staat ICT systemen (CRM, ATS, etc) snel eigen te maken;
  • Projectmatig ijzersterk;
  • We willen je hebben omdat je van toegevoegde waarde bent in je werk, maar vooral omdat je ambitieus bent met een flinke dosis doorzettingsvermogen om Think Yellow te helpen groeien. 

VOORWAARDEN

Bij Think Yellow vinden we goed werkgeverschap heel belangrijk. We bieden je daarom een fatsoenlijk salaris, pensioen, 25 vakantiedagen, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, een telefoon en fijne uitjes.

THINKING YELLOW

Think Yellow bestaat uit ongeveer 50 medewerkers en heeft twee kantoren: een in Den Haag en een in Breda. Onze kracht zit hem in onze mensen en we opereren daarom als een hele platte organisatie. We zijn een bedrijf waarin we vertrouwen op de professionaliteit van onze mensen en iedereen een beetje mee-onderneemt. Help jij onze ambitieuze club weer een stukje verder? Dan komen we graag met je in contact.

THINK YELLOW

Think Yellow is een digitally driven brand and experience agency.

We geloven dat een integrale benadering van business-, merk- en digitale marketingstrategie het winnende concept is in deze steeds sneller evoluerende wereld.

Om te anticiperen op de uitdagingen van morgen, helpen wij ambitieuze bedrijven met onze kennis, creatief denken en excellente implementatie. Maar bovenal voegen we de nodige energie toe om je business futureproof te maken. Energie die noodzakelijk is om in beweging te komen én te blijven.

 

 

Solliciteer nu!

OFFICE MANAGER THINK YELLOW

OFFICE MANAGER THINK YELLOW

OFFICE MANAGER THINK YELLOW

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 01 JUNI 2021

OFFICE MANAGER THINK YELLOW

Voor ons spiksplinternieuwe kantoor in Breda zijn wij op zoek naar een Office Manager. In deze rol ben jij degene die onze gasten en medewerkers welkom laat voelen, zorg jij ervoor dat alles op het kantoor op rolletjes loopt en ben je tegelijkertijd de steun en toeverlaat voor de directie. In deze rol ben je onmisbaar omdat jij zorgt voor een fijne sfeer op kantoor voor ons team en onze klanten en omdat jij structuur aanbrengt in de agenda’s van de directie. In de dagelijkse praktijk ben jij het gezicht van Think Yellow en heb je een enorme diversiteit aan werkzaamheden variërend van het verzorgen van de verse bloemen en de lunch tot het uitwerken van presentaties of het organiseren van interne events. In deze functie is het prettig als je circa 4 dagen per week op het kantoor bent, voor in totaal circa 24-28 uur.

 

PROFIEL

  • Aantoonbaar MBO+/ HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring in een rol als office manager of soortgelijk, maar een achtergrond in de hospitality spreekt ons ook erg aan. Bij voorkeur binnen een MKB-organisatie; 
  • Je bent een echte aanpakker met oog voor details;
  • Je bent discreet, pragmatisch, organisatorisch sterk en resultaatgericht;
  • Tekstueel prima en in staat ict systemen (CRM, administratie, etc) snel eigen te maken;
  • In staat om een miljoenmiljard ballen in de lucht te houden;
  • We willen je hebben omdat je van toegevoegde waarde bent in je werk, maar vooral omdat je van ons kantoor een representatieve en fijne werkplek maakt;

VOORWAARDEN

Bij Think Yellow vinden we goed werkgeverschap heel belangrijk. We bieden je daarom een fatsoenlijk salaris, pensioen, 25 vakantiedagen, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, een telefoon en fijne uitjes.

THINKING YELLOW

Think Yellow bestaat uit ongeveer 50 medewerkers en heeft twee kantoren: een in Den Haag en een in Breda. Onze kracht zit hem in onze mensen en we opereren daarom als een hele platte organisatie. We zijn een bedrijf waarin we vertrouwen op de professionaliteit van onze mensen en iedereen een beetje mee-onderneemt. Help jij onze ambitieuze club weer een stukje verder? Dan komen we graag met je in contact.

THINK YELLOW

Think Yellow is een digitally driven brand and experience agency.

We geloven dat een integrale benadering van business-, merk- en digitale marketingstrategie het winnende concept is in deze steeds sneller evoluerende wereld.

Om te anticiperen op de uitdagingen van morgen, helpen wij ambitieuze bedrijven met onze kennis, creatief denken en excellente implementatie. Maar bovenal voegen we de nodige energie toe om je business futureproof te maken. Energie die noodzakelijk is om in beweging te komen én te blijven.

Solliciteer nu!

MARKETING & SALES MANAGER

MARKETING & SALES MANAGER

MARKETING & SALES MANAGER

PLAATS: ROOSENDAAL

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 01 JUNI 2021

MARKETING & SALES MANAGER

Je bent een allround marketing & salesmanager met een goed trackrecord in online marketing en sales. Je wil graag resultaatverantwoordelijkheid en multidisciplinair werken aan het verhogen van ons marktaandeel in diverse segmenten waaronder het segment office, gemeenten en educatie.
We zoeken een stevige persoonlijkheid die begrijpt dat het bouwen van werkprocessen op basis van data helpt om een duurzaam gevulde sales pipeline te realiseren. Iemand die zelfstandig een brede duidelijke verkoopstrategie o.b.v. marketingdata kan invullen, dit kan vertalen naar concrete acties en daarbij alle teamleden weet aan te haken en te motiveren. Als Manager Sales & Marketing word je direct verantwoordelijk voor de verkoopresultaten en dus de verdere groei van Ological.

Bij ons heb je de kans om in een meewerkende en leidinggevende rol de vertaalslag te maken van de bedrijfsdoelstellingen naar een passende marketingstrategie. Jij geeft richting aan de online en offline middelenmix. Dat doen we grotendeels in eigen beheer en deels door middel van aansturing van ingehuurde bureaus/ derden.

Je bent zelfstandig en zelf startend terwijl je samen met de Algemeen Directeur, als ervaren sparringpartner om de komende jaren verder te bouwen aan een geoliede marketing/sales machine. Hiervoor krijg je een team, budget en tools ter beschikking, zoals een marketing automation platform. Het team waarmee je start bestaat uit marketing (2 fte: content creatie en data-analyse), telemarketing en telesales (3 fte). Je weet een ideale mix te vinden in geautomatiseerd en persoonlijk contact waarbij je tevens geïnspireerd bent door kennis van ervaringen in de B2C markt.

 

WAT KUN JE VERDER BIJ ONS VERWACHTEN?

  • Het ontwikkelen van creatieve marketing- en verkoopbenaderingen die passen bij een visie van “Customer Intimacy”.;
  • Het met je team bedenken en uitwerken van doelgroep specifieke marketing en sales flows en communicatie plannen;
  • Een onderscheidende duurzame propositie in de facilitaire B2B markt een eigentijdse proactieve marktbenadering waarbij data en interactie centraal staan;
  • Het maken van webanalyses, het rapporteren hiervan en aanbevelingen doen met betrekking tot het online beleid;
  • Het initiëren, voorstellen en implementeren van nieuwe ontwikkelingen;
  • Het signaleren van trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketingcommunicatie en deze vertalen naar de behoefte van de business.

PROFIEL

  • HBO/ WO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 5 ervaring in een Sales en Marketing omgeving;
  • Uitstekende leiderschapskwaliteiten;
  • Ervaring in het opzetten en uitvoeren van sales en marketingprocessen;
  • Verantwoordelijkheidsgevoel, initiatiefrijk, overtuigend en bovenal een plezierige collega;
  • Zelf startend, probleemoplossend en signaleert tijdig trends en ontwikkelingen;
  • Communicatief sterk;
  • Resultaatgerichtheid gecombineerd met kostenbewustzijn, dat goed tot zijn recht komt in een kleinere, inhoudelijke, salesgerichte organisatie met korte lijnen.
  • Een goede beheersing van Office Word en zeker Excel is noodzakelijk. Je hebt ervaring met en kennis van Marketing Automation Software.

ARBEIDSVOORWAARDEN

Wij bieden jou een verantwoordelijke functie waarin je goed verder kan groeien als manager. Er heerst een informele en prettige werksfeer. Een prima salaris en bonusregeling in combinatie met goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een “groene” bedrijfsauto.

OVER OLOGICAL

Ological is de meest duurzame facilitaire dienstverlener in Nederland en bouwt aan een sterk B2B merk rondom de kernwaarden gezonder, groener, goedkoper en gemakkelijker. Niet alleen onze producten en diensten, maar ook onze mensen en werkwijze dragen hieraan bij. Zo garanderen onze leidingwaterkoelers het drinken van gezond, fris en vooral lekker leidingwater. Terwijl met een leidingwaterkoeler het gebruik van dure (plastic) flessen verleden tijd is! De Ological werksfeer is inhoudelijk, motiverend en informeel. Een echte Ological collega is betrokken, loyaal en werkt graag samen. Wij bewijzen dat duurzaam en zakelijk perfect samengaan en groeien flink door.

Solliciteer nu!

HEAD OF EVENT CLUSTER AUTOMOTIVE EASYFAIRS GORINCHEM

HEAD OF EVENT CLUSTER AUTOMOTIVE EASYFAIRS GORINCHEM

HEAD OF EVENT CLUSTER AUTOMOTIVE EASYFAIRS GORINCHEM

PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 19 APRIL 2021

OVER EASYFAIRS 

Easyfairs streeft er telkens naar om unieke evenementen te creëren. Als groeiende organisatie blijven wij zowel onze concepten als medewerkers ontwikkelen om zo de top te kunnen bereiken. Om dit doel te kunnen behalen zijn wij altijd op zoek naar gepassioneerde, flexibele talenten die altijd voor die extra stap gaan. Ook in deze tijd blijven wij op zoek naar talenten en zijn wij druk met alle voorbereidingen voor de beurzen en evenementen die straks weer gaan plaatsvinden. Op dit moment werken we voornamelijk vanuit huis, maar zitten we zeker niet stil!

Onze kernwaarden vinden wij erg belangrijk en vind je dan ook terug in onze cultuur en organisatie: integriteit, resultaatgerichtheid, creatief ondernemerschap en having fun! 

Are you ready to “Visit the Future“?

 

DE FUNCTIE

In deze rol ben je als leidinggevende van een Marketing & Sales team verantwoordelijk voor één van de grootste “communities” van Easyfairs. Je werkt aan een lange termijn strategie en je ontwikkelt jouw business door continue op zoek te gaan naar vernieuwing in de vorm van nieuwe producten en concepten voor de events in de Automotive sector. Je vertaalt de lange termijn behoefte van de klant (bezoeker en exposant) naar concrete actieplannen. 

Daarnaast ben je in deze rol eindverantwoordelijk voor de organisatie, de p&l, coördinatie en het succesvol laten verlopen van een groot aantal events op jaarbasis.

Je weet als geen ander wie de stakeholders zijn in de Automotive sector en je treedt naar buiten toe op als het gezicht van Easyfairs. 

WAT VRAGEN WIJ VAN JOU?

  • Een afgeronde HBO/WO -opleiding, aangevuld met relevante, strategische werkervaring;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Een leider die in staat is zijn/haar team speelveld te geven om zich ondernemer te voelen;
  • Affiniteit met en een groot netwerk in de Automotive sector is een pré;
  • Ervaring als coachend leidinggevende is een must;
  • Goede uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands en Engels;
  • Ondernemerschap en zelf startend vermogen;
  • Creativiteit en oplossingsgerichtheid.

WAT BIEDEN WIJ?

  • Je werkt bij één van de grootste en leukste vakbeursorganisatoren van Nederland;
  • Je krijgt, maar dan moet je wel écht op vakantie gaan en ons niet meenemen, 25 vakantiedagen op basis van 38 uur;
  • Prima reiskostenregeling;
  • Een aantrekkelijke pensioenregeling voor als je later oud bent;
  • Veel ruimte voor eigen inbreng, heb je een tof idee? Bring it on!;
  • Deelname aan ons mooie Online Academy Kennisprogramma;
  • Een informele en fijne werksfeer;
  • Drankjes op de vrijdagmiddag en legendarische bedrijfsuitjes!

 

Solliciteer nu!

MANAGER CUSTOMER SERVICE OERLEMANS PLASTICS GENDEREN/GIESSEN (INGEVULD)

MANAGER CUSTOMER SERVICE OERLEMANS PLASTICS GENDEREN/GIESSEN (INGEVULD)

MANAGER CUSTOMER SERVICE OERLEMANS PLASTICS GENDEREN/GIESSEN (INGEVULD)

PLAATS: GENDEREN

NIVEAU: 3e/4e STAP 

SLUITINGSDATUM: 15 DECEMBER 2020

MANAGER CUSTOMER SERVICE (SR. MANAGEMENT, 3e/4e STAP)

Onze mensen zijn ons kapitaal! De strategie is dan ook om talent te behouden en doorstroom uitstekend te organiseren. Als gevolg van doorstroom komt de positie van Manager Customer Service vacant. Wij komen graag in contact met een ervaren manager met focus op de aansturing van het kloppend hart van Oerlemans Plastics. Wil jij deel uit maken van ons managementteam, pas jij bij een professionele organisatie met Brabantse wortels en cultuur, dan komen wij graag met je in contact!

De Manager CS is verantwoordelijk voor het customer serviceteam (commerciële binnendienst en bedrijfsbureau). De opdracht is even duidelijk als uitdagend: succesvolle aansturing van deze afdelingen en verdere groei in professionalisering.

Oerlemans Plastics is specialist in de productie en levering van custom made folies en verpakkingen, waarbij duurzaamheid en circulaire oplossingen als thema bovenaan staan. Je bent een people manager en beschikt over uitstekende kennis van de gehele supply chain. Daarnaast ben je klantgericht en heb je affiniteit met automatisering. Hiermee breng je je team van ruim 20 professionals naar een hoger niveau.

DE BAAN

In deze rol ben je verantwoordelijk voor:

  • De logistieke en planmatige aansturing van de commerciële binnendienst en het bedrijfsbureau;

  • Je bent lid van het managementteam en realiseert gezamenlijk de verkoopdoelstellingen, budget en verkoopprognoses bij bestaande en nieuwe relaties in binnen- en buitenland;

  • Je bent continu proactief met je team de meest optimale productieplanning aan het realiseren, waarbij een goede balans wordt gevonden tussen enerzijds efficiency en anderzijds wensen van de klant;

  • Je initieert verbetertrajecten op het gebied van customer service;

  • Je optimaliseert en bewaakt het serviceniveau naar onze klanten;

  • ERP en automatisering staan voor jou centraal in je werk en helpen je uitstekend overzicht te houden op offertetrajecten, inkoop-, productie- en logistieke processen;

  • Je bent verantwoordelijk voor de coaching en ontwikkeling van je team;

    Wij zoeken een verbinder met overtuigingskracht die weet aan welke knoppen je moet draaien om resultaten te boeken. Type kartrekker met de wil en drive om van zijn opdracht een succes te maken.

JOUW PROFIEL
  • HBO/ WO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie (3e/ 4e stap);
  • Uitstekende leiderschapskwaliteiten;
  • Ervaring in het aansturen van operationele processen en ERP/ CRM systemen;
  • Resultaatgericht, initiatiefrijk, overtuigend en bovenal een plezierige collega;
  • Hoge mate van affiniteit in een productieomgeving;
  • Zelf startend, probleemoplossend en signaleert tijdig trends en ontwikkelingen;

Wij bieden jou een uitdagende functie met een goed toekomstperspectief binnen een innovatief bedrijf. Er heerst een informele en prettige werksfeer. Naast een goed salaris, beschikken wij over een goede pensioenregeling en prima emolumenten.

Oerlemans Plastics B.V. is producent van kunststof flexibele verpakkingen en folies. Onze organisatie maakt deel uit van Oerlemans Packaging Groep met vestigingen in Genderen, Giessen, Goor (Perfon), Hillegom (Plasthill), Edam (Fardem), Oosterwolde (OPI) en Geldermalsen (Flexpak). Ruim 600 gemotiveerde medewerkers produceren vele innovatieve producten die wereldwijd geleverd worden aan langdurige (b2b) relaties in de verpakkingsindustrie, retail en tuinbouw. De zes bedrijven vormen samen één solide onderneming.

Solliciteer nu!

SALESMANAGER MAIBURG WAALWIJK (INGEVULD)

SALESMANAGER MAIBURG WAALWIJK (INGEVULD)

SALESMANAGER MAIBURG WAALWIJK (INGEVULD)

PLAATS: WAALWIJK

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 31 MEI 2018

OVER MAIBURG
Een gerenommeerde handelsondernemering in de regio Tilburg (ca 90 medewerkers) met jarenlange ervaring op het gebied van industriële toepassingen. Een familiebedrijf waar kwaliteit, betrouwbaarheid en partnerschap voorop staat! Als specialist met oog op innovatie is onze opdrachtgever sinds jaar en dag partner van mooie bedrijven in de bouw en maakindustrie. Om de groei verder gestalte te geven zijn we op zoek naar een ervaren Salesmanager die de groei van een bestaande businessunit kan bewerkstelligen. Focus ligt op Nederland, Belgie en Engeland.
DE BAAN
Als Salesmanager ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van je business unit. De manager die wij zoeken is kartrekker in hart en nieren, een inspirerende manager die het team naar een hoger niveau kan tillen. Hij/ zij staat voorop als het gaat om het creëren van nieuwe commerciële kansen in bestaande en nieuwe markten. Opdrachtgever heeft behoefte aan een vernieuwende Salesmanager die inziet dat het veranderende saleslandschap een on- en offline aanpak nodig heeft. Het spel van leren en samen bouwen geeft je energie, zeker wanneer je samen met het team mooie resultaten hebt geboekt. Dit team bestaat uit 8 medewerkers met het gezamenlijke doel om te presteren. Daarbij verliezen we de contacten met onze nationale en internationale partners/ leveranciers zeker niet uit het oog. Zij zijn minsens zo belangrijk in het realiseren van onze doelstellingen. Omdat het een vertrouwelijke rol betreft, delen we de naam van onze opdrachtgever graag tijdens een persoonlijk gesprek.
JOUW PROFIEL
  • 5-10 jaar succesvol als manager van een salesteam;
  • Je hebt veel ervaring met het onderhouden van key accounts;
  • Je hebt ervaring in de (af)bouw, (vloeren) en/of de industriële sector;
  • Je bent analytisch sterk, je salesplan is meer dan een onderbuikgevoel;
  • Je hebt kennis van de diverse distributiekanalen;
  • Jij durft te veranderen en knopen door te hakken om je doel te bereiken. Medewerkers gaan met jou vanzelf mee in de flow;
  • Kennis van de Duitse en Engelse taal is een must;
  • Kennis van CRM-systemen (SAP is een pré) en je snapt wat E-Commerce voor je kan betekenen;
  • Je bent een natuurlijke leider; de boog staat bij ons gespannen… maar successen vieren we samen!
  • Voorwaarden; We bieden prima primaire en secundaire voorwaarden!

Solliciteer nu!

OPEN INSCHRIJVING

OPEN INSCHRIJVING

OPEN INSCHRIJVING

Onze portefeuille groeit en dus hebben we jou nodig in de toekomst. Laat je ons weten waar je naar op zoek bent?
PLAATS: BREDA

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: IN PRINCIPE NOOIT

OVER EMPLOYITY

Recruitment (of werving en selectie) in Sales en (Online) Marketing. Dat is waar we goed in zijn. Voor andere disciplines zijn er betere partijen, dat vinden wij niet erg.

DE BAAN
  • Salesmanager
  • Marketing Manager
  • Accountmanager
  • Online Marketeer
  • Commercieel Directeur
  • Contentmanager
  • Social media expert
JOUW PROFIEL
  • HBO/ WO / BA / MSC
  • Minimaal 5 jaar ervaring
  • Werkzaam in Sales of (Online) Marketing en hierin een trackrecord
  • Op zoek naar een mooie baan in Midden-West Brabant (Breda en max een half uurtje er omheen)
  • Je maakt het verschil in jouw vakgebied

Solliciteer nu!