AFSTUDEERSTAGE MARKETING BREDA (40 UUR)

AFSTUDEERSTAGE MARKETING BREDA (40 UUR)

AFSTUDEERSTAGE MARKETING BREDA (40 UUR)

PLAATS: BREDA

NIVEAU: AFSTUDEERSTAGE

SLUITINGSDATUM: SEPTEMBER 2020

OVER DE VACATURE

Do you dare to think differently? Ben jij een enthousiaste, leergierige student(e), die per september 2020 op zoek is naar een uitdagende afstudeerstage in de richting van marketing? En woon je in (de buurt van) Breda? Lees dan snel verder!

Nou, dit is ‘m hoor! Die eerste stap naar een mooie carrière. Goed dat je ons gevonden hebt. Bij ons werk je hard, maar geniet je harder. Hier bouw je gegarandeerd een indrukwekkend CV en onvergetelijke herinneringen op.

DE OPDRACHT

Oké, dit is de opdracht. In het kort. MAND! Wij zoeken naar de antwoorden op twee vragen:

  • Hoe ligt de pricing van onze Think Yellow merken in de markt?
  • Hoe kunnen wij ons in positionering onderscheiden van de rest van de markt?

Kortom, we hebben behoefte aan een concurrentieonderzoek op het gebied van pricing en positionering. Maar óók jouw advies op basis van dit onderzoek.

Nu horen wij je denken… Think Yellow? MerkEN? Maar jullie bedrijf heeft toch Employity? En dat is toch één bedrijf? Tja, dat vergt wat uitleg. Komt ie:

De uitleg

Wij zijn part of Think Yellow. Think Yellow is een groep van bureaus. Onder Think Yellow vallen 5 labels: Employity, Smidswater, Online Marketeers, Hello There! en ZOOOM

    WIE BEN JIJ

    Analyseren zit in je genen. Jij weet: data zegt méér dan een onderbuikgevoel! Je bent supernieuwsgiering en hungry naar kennis. Je doet wat je belooft. Geen woorden, maar daden. Je durft! Zeggen wat je vindt, feedback en complimenten geven gaat automatisch bij jou. Je bent niet perfect, wel transparant en eerlijk.

    WAT WIJ JOU BIEDEN

    • Een superleuke stage van 40 uur per week bij onze vestiging in Breda;
    • Een Macbook Pro om op te werken;
    • Een jong, hecht en gedreven team;
    • Een leercurve als de Mount Everest: binnen no-time vergoot je je kennis en ervaring door collega’s en onze maandelijkse Digi-Day.
    • Veel vertrouwen: eigen initiatief nemen wordt altijd aangemoedigd;
    • Een stagevergoeding van €300,-;
    • Kun jij het verschil bij ons maken? Dikke kans dat we je na jouw stageperiode een mooie baan aan kunnen bieden;
    • Een gezellige vrijdagmiddagborrel met welverdiende hapjes en drankjes. Vanuit onze mooie locatie rol je van de werkvloer zo door naar de kroeg.
    • ren in diverse landen en/of die van onze klanten en partners.

    LAST BUT NOT LEAST

    Wij zijn een dynamische onderneming en we leren en groeien keihard, maar echt… er gaat nog regelmatig wat mis. Daar moet je dus wel tegen kunnen! Doe-dit-doe-dat-doe… niet aan de orde bij ons! Klinkt goed, toch? Daar staat wel een grote mate van zelfredzaamheid en zelf startend vermogen tegenover. Ook is onze officemanager streng, hééél streng. Schrikt dit jou niet af en herken jij je helemaal in bovenstaand profiel? Dan kunnen wij niet wachten om jou te ontmoeten! Reageer daarom snel op deze vacature voor Afstudeerstagiair(e) Marketing in Breda.

     

    PRODUCT MANAGER INNOVATION ANWB RIJOPLEIDING EINDHOVEN (INGEVULD)

    PRODUCT MANAGER INNOVATION ANWB RIJOPLEIDING EINDHOVEN (INGEVULD)

    PRODUCT MANAGER INNOVATION ANWB RIJOPLEIDING EINDHOVEN (INGEVULD)

    PLAATS: EINDHOVEN

    NIVEAU: MEDIOR

    SLUITINGSDATUM: 13 JULI 2020

    PROFIELSCHETS

    In deze rol rapporteer je direct aan de Manager Marketing & Business Innovation en ben je verantwoordelijk voor product innovation

    Je weet de unieke onderscheidende propositie van de ANWB Rijopleiding continue te innoveren op een manier waarbij Prijs/kwaliteit, Innovatie & Verkeersveiligheid worden vertaald naar marktleider waardige initiatieven waarmee we continue voorloper blijven in de markt.

    De Product Manager Innovatie  beheert, bewaakt & optimaliseert de unieke ANWB Rijopleiding in samenwerking met de Sr Product Manager educatie & de afdeling Operations waarin hij of zij verantwoordelijk is voor de dagelijkse interacties met creatieve partners, strategische (merk)partners en interne ANWB teams, creatieve en project-ontwikkelingsgroepen.

    VERANTWOORDELIJKHEDEN

    • Partner met het Manager Marketing & Innovation en de Sr Product Manager om innovatie voor ANWB Rijopleiding te formuleren;
    • Werkt samen via verschillende overlegorganen met interne & externe relevante partijen en de franchisenemers bij het vormen en ontwikkelen van innovatie;
    • Beheert de relatie met Creative partners, waaronder Marketing bureaus en interne creatieve services en inhoudsgroepen (Legal, PR, Projectgroepen);
    • Managed innovatie projecten op een agile manier waarbij uitvoering, evaluatie en optimalisatie in lijn is met de doeldoelstellingen;
    • Promotieprogramma’s ontwikkelen en uitvoeren mbt klantenvoordeel voor ANWB Rijopleiding klanten ism ANWB Leden en andere ANWB dochterorganisaties;
    • Projectmanagement van de business doelstellingen, er voor zorgen dat de te leveren producten op tijd, volgens strategie en met de vereiste goedkeuringen worden uitgevoerd;
    • Data Analytics: Prestaties analyseren en actieplannen opstellen, concurrentie onderzoek & markttrends.

    WAT VRAGEN WE VAN JE

    Minimaal HBO opleiding in bedrijfskunde, marketing, communicatie of een gerelateerd veld

    • Minimaal 3 jaar ervaring in product management, bij voorkeur in een jongeren markt;
    • Aantoonbaar vermogen om meerdere taken tegelijkertijd te managen en te beheren; sterke organisatorische vaardigheden;
    • Ervaring met procesmanagement;
    • Uitstekende schriftelijke en mondelinge zakelijke communicatieve vaardigheden (Nederlands & Engels);
    • Zeer goed business acumen & data analytische vaardigheden;
    • Sterke merkmarketing-, creatieve- en uitvoeringscapaciteiten;
    • Marketing budget management voor je productgroepen;
    • Ervaring met presenteren en verdedigen van visie en plannen op mid kader niveau;
    • Cross functional & relatiemanagement tussen interne & externe partijen;
    • In staat om te gedijen in een “zelf startende” en ondernemende omgeving waar eigen initiatief en verantwoordelijkheid cruciaal zijn voor succes.

      PLUS

      • Ervaring met het werken voor een franchise organisatie;
      • Ervaring met Power BI;
      • Ruime ervaring met Office, Adobe programma’s;
      • Creative Business Mind;
      • Relativeringsvermogen …en een gezonde dosis humor.

      SENIOR PRODUCT MANAGER EDUCATIE ANWB RIJOPLEIDING EINDHOVEN (INGEVULD)

      SENIOR PRODUCT MANAGER EDUCATIE ANWB RIJOPLEIDING EINDHOVEN (INGEVULD)

      SENIOR PRODUCT MANAGER EDUCATIE ANWB RIJOPLEIDING EINDHOVEN (INGEVULD)

      PLAATS: EINDHOVEN

      NIVEAU: SENIOR

      SLUITINGSDATUM: 13 JULI 2020

      PROFIELSCHETS

      In deze rol rapporteer je direct aan de Manager Marketing & Business Innovation en ben je verantwoordelijk voor de franchise continuïteit en het bouwen van de daarbij horende succesvolle marketingprogramma’s. Je weet de unieke onderscheidende propositie van de ANWB Rijopleiding te etaleren op een manier waarbij Prijs/kwaliteit, Innovatie & Verkeersveiligheid worden vertaald naar een marktleider waardige zichtbaarheid binnen de rijopleiding branche.

      In het verlengende hiervan is de Product Manager Educatie verantwoordelijk voor de management en optimalisatie van de online strategie, marketing middelen en e-commerce met betrekking tot het behalen van leadaantal & sales doelstellingen van Educatieproducten (SEO, SEA, Social, CRM).

      De Product Manager Educatie  beheert, bewaakt & optimaliseert de unieke ANWB Rijopleiding Franchise Formule in samenwerking met de afdeling Operations waarin hij of zij verantwoordelijk is voor de dagelijkse interacties met creatieve partners, waaronder media & marketing bureaus, strategische merkpartners en interne ANWB teams, creatieve en project-ontwikkelingsgroepen. 

      VERANTWOORDELIJKHEDEN

      • Partner met het Management Team om de merkstrategie en -tactieken voor ANWB Rijopleiding te formuleren;
      • Werkt samen via verschillende overlegorganen met interne & externe relevante partijen en de franchisenemers bij het vormen en (lokaal) uitvoeren van deze plannen;
      • Quality insurance van alle ANWB Rijopleiding uitingen, inclusief Creative ontwikkeld door sponsors, interne groepen, merksamenwerkingen, netwerkpartners en Franchise nemers/ANWB Rijopleiding kantoren;
      • Beheer de relatie met Creative partners, waaronder Marketing & Media bureaus en interne creatieve services en inhoudsgroepen (Legal, PR, Projectgroepen);
      • Manage media ism onze mediapartners bij de uitvoering, evaluatie en optimalisatie van die strategieën in lijn met de doeldoelstellingen;
      • Promotieprogramma’s ontwikkelen en uitvoeren om de interesse & verkoopintentie van potentiele leerlingen & Beslissers te vergroten en tegelijkertijd het budget te bewaken;
      • Projectmanagement van de business doelstellingen en alle merkmarketinginitiatieven, er voor zorgen dat de te leveren producten op tijd, volgens strategie en met de vereiste goedkeuringen worden uitgevoerd;
      • Houdt toezicht op de Franchise formule inclusief (lokale) marketinguitingen & inspanningen voor & door de Franchisenemers;
      • Data Analytics: Prestaties analyseren en actieplannen opstellen, concurrentie onderzoek & markttrends.

      WAT VRAGEN WE VAN JE

      Minimaal HBO opleiding in bedrijfskunde, marketing, communicatie of een gerelateerd veld

      • Minimaal 5 jaar ervaring in product management, bij voorkeur in een jongeren markt;
      • Ruime kennis van en ervaring met het managen van performance based marketing (SEO, SEA, Social);
      • Aantoonbaar vermogen om meerdere taken tegelijkertijd te managen en te beheren; sterke organisatorische vaardigheden;
      • Ervaring met procesmanagement;
      • Ervaring in het lanceren van ‘360 graden” marketingcampagnes voor consumenten- en lifestyle-merken;
      • Uitstekende schriftelijke en mondelinge zakelijke communicatieve vaardigheden (Nederlands & Engels);
      • Zeer goed business acumen & data analytische vaardigheden;
      • Sterke merkmarketing-, creatieve- en uitvoeringscapaciteiten;
      • Marketing budget management voor je productgroepen;
      • Ervaring met presenteren en verdedigen van visie en plannen op mid en hoger kader niveau;
      • Cross functional & relatiemanagement tussen interne & externe partijen;
      • In staat om te gedijen in een “zelf startende” en ondernemende omgeving waar eigen initiatief en verantwoordelijkheid cruciaal zijn voor succes.

      PLUS

      • Ervaring met het werken voor een franchise organisatie;
      • Ervaring met het werken bij een media bureau;
      • Ervaring met Power BI;
      • Ruime ervaring met Office, Adobe programma’s;
      • Creative Business Mind;
      • Relativeringsvermogen …en een gezonde dosis humor.

       

      MERK- EN MARKETINGADVISEUR SMIDSWATER BREDA (ON HOLD)

      MERK- EN MARKETINGADVISEUR SMIDSWATER BREDA (ON HOLD)

      MERK- EN MARKETINGADVISEUR SMIDSWATER BREDA (ON HOLD)

      PLAATS: BREDA

      NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

      SLUITINGSDATUM: ON HOLD

      MERK- EN MARKETINGADVISEUR

      Jij bent al hard op weg om die strategische adviseur te worden waar niemand omheen kan. En nu zoek je een bureau waar je jouw ambitie kan waarmaken. Waar je wordt uitgedaagd om jezelf verder te ontwikkelen. Waar je voor mooie merken werkt en hen helpt om verder te groeien.

       Is that you? Dan zouden we zomaar eens een goede match kunnen zijn. Want wij vinden het tijd om ons bureau verder uit te bouwen. In onze vestiging in Breda willen we daarom onze strategische slagkracht vergroten en zoeken wij een marketing adviseur die alles weet over merken bouwen.

      OVER THINK YELLOW

      Wij zijn Think Yellow. Een groep van bureaus, en volop in beweging. Samen helpen we je discipline-overstijgend bij de uitdagingen van dit digitale tijdperk.

      Wij zijn super jong, maar hebben als groep wel ruim 50 jaar ervaring met (digital) design, branding en online marketing. Met een team van ruim 55 ervaren strategen, ambitieuze talenten, all-rounders en specialisten mogen we met recht zeggen dat het multi-disciplinaire denken diep in ons DNA zit. 

      Think Yellow bestaat Smidswater (branding en campagnes), Online Marketeers (online marketing), Hello There (digital development), Zooom (video marketing) en Employity (recruitment).

      Wij werken onder andere voor Randstad, ING, Nationale-Nederlanden, DAS, Havenbedrijf Rotterdam, CBRE, ANWB en Sunweb. Maar ook voor regionale spelers als NHTV, Rassers Advocaten, Van Oers en De Keyzer.

      DE FUNCTIE

      Als adviseur doe je waar wij bekend om staan: organisaties helpen futureproof te worden en te blijven. Dat doe je door ze te helpen met een sterke merkpositionering, en impact te creëren in hun markt. Jij begeleidt positioneringstrajecten en campagnes en adviseert klanten over hun operationele marketingcommunicatie. Je bent in staat om discipline-overstijgend te denken en praktische vorm te geven aan je visie, samen met designers, online marketeers, copywriters en developers.

      Je houdt ervan om klanten én collega’s te inspireren met uitdagende en liefst innovatieve inzichten. Een beetje eigenwijs mag. Enthousiast moet!

      Je werkt zowel vanuit ons kantoor in hartje Breda, als bij klanten op locatie, bij onze labels in de Think Yellow groep, én soms ook op onze vestiging in Den Haag of Amsterdam. 

      JOUW EIGENSCHAPPEN

      Je staat midden in de digitale transformatie. Begrijpt voor welke uitdagingen organisaties en merken staan en weet deze te vertalen in toekomstbestendige oplossingen. Jij bent een bouwer, marktgericht en digitaal gedreven. Je staat daarbij heel dicht op de businessontwikkelingen, bent vaak actief in verandertrajecten. Dat je weet wat daarbij komt kijken, is dan ook een pré.  

      Daarbij denk je buiten de kaders, kijk je ver vooruit en ben je in staat klanten overtuigend te adviseren en enthousiast te maken. Presenteren zit je in het bloed. 

      Jouw werk is het vertrekpunt van veel trajecten die we bij Think Yellow doen. Je bent er aan gewend dat je daarbij vaak schakelt met ondernemers, directies en (hoger) management. Voor hen ben jij een inspirerende sparringpartner.

      Je bent creatief, doortastend en zelfsturend, en vooral ook een uitstekende communicator. Je weet het beste uit teams te halen, en je collega’s en opdrachtgevers te inspireren en mee te krijgen.

         

        NIET ONBELANGRIJK…

        Je houdt van afwisseling. In de comfortzone hangen is niet jouw stijl. 40 uur achter hetzelfde bureau ook niet. Je staat er dan ook voor open om zo nu en dan een interim- of een detacherings-opdracht te doen.

        Je voelt je thuis bij onze ambitieuze plannen en bent hiervan een belangrijke aanjager. Samen tillen we het bureau naar een nog hoger plan, maar je acteert daarin ook gedeeltelijk zelfsturend. In deze functie rapporteer je direct aan de directie van Think Yellow.

        EN NU EVEN HEEL CONCREET

         Onze ideale marketing- & merkadviseur:

        • heeft HBO+ niveau en werkt continu aan zijn/haar verdere ontwikkeling;
        • heeft minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie bij (een) top bureau(s);
        • heeft affiniteit met, en kennis van (digitale) veranderprocessen;
        • heeft ervaring met het beheer van meerdere key-accounts en het toezien op meerdere (grootschalige) projecten tegelijk;
        • voelt zich op zijn/haar plek in een omgeving met hoge ambities;
        • is vertrouwd met werken met hoger management van (middel)grote merken en organisaties;
        • vindt het leuk om (deels ook) op detacheringbasis bij klanten te werken;
        • beheerst de Nederlandse taal perfect en de Engelse (zeer) goed;
        • heeft ervaring met Agile werkprocessen;
        • heeft oog voor trends, marktontwikkelingen en creatieve kwaliteit.

         

          ERVAREN PROJECTMANAGER MET ACCOUNTSKILLS BOBOTI OOSTERHOUT (INGEVULD)

          ERVAREN PROJECTMANAGER MET ACCOUNTSKILLS BOBOTI OOSTERHOUT (INGEVULD)

          ERVAREN PROJECTMANAGER MET ACCOUNTSKILLS BOBOTI OOSTERHOUT (INGEVULD)

          PLAATS: OOSTERHOUT

          NIVEAU: MEDIOR

          SLUITINGSDATUM: 20 OKTOBER 2019

          OVER BOBOTI 

          Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout en bestaat uit een hecht team van verschillende specialisten. Dagelijks werken wij aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig. Wij geloven in groeien, nóg beter worden in waar je al goed in bent. Daarom dagen we onze talenten uit en ruimen we tijd in voor persoonlijke ontwikkeling. We zetten samen lachend die extra verrassende stap waarom niemand heeft gevraagd. We geven altijd verrassende nieuwe inzichten en energie. Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 20 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat. 

          Boboti werkt na een koerswijziging van CANNA aan een nieuwe organisatie-structuur waar we met deze vacature verder aan bouwen.  

          DE BAAN 

          • ondersteunen van Marketeers en Business Unit Managers van verschillende landen bij acties en campagnes;
          • zorgdragen voor ondersteuning bij uitvoering van marketing- en communicatieplannen van diverse landen;
          • begeleiden van de ontwikkeling van promotie- en point-of-sale materialen;
          • coördineren van de inkoop van promotionele artikelen en drukwerk;
          • begeleiden van projecten;
          • op termijn ga je ook een inhoudelijke adviserende rol vervullen voor (interne)opdrachtgevers.
          JOUW PROFIEL
          • je hebt HBO werk- en denkniveau, Nima A is een pré;
          • je hebt een passie voor en kennis van marketing;
          • je bent (commercieel) creatief;
          • je beschikt over een aantal jaren relevante werkervaring;
          • je bent organisatorisch sterk en beschikt over een hands-on mentaliteit;
          • je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit;
          • je voelt je thuis in een dynamische organisatie;
          • je vindt het een uitdaging om mee te helpen aan de positionering, structurering en groei van de organisatie terwijl je aan het einde van de dag ook gewoon de inhoudelijke vragen kunt oppakken;
          • je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
          • je kunt logisch denken en hebt analytisch vermogen;

          MARKETING AUTOMATION ANALIST PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

          MARKETING AUTOMATION ANALIST PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

          MARKETING AUTOMATION ANALIST PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

          PLAATS: DORDRECHT

          NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

          SLUITINGSDATUM: 1 DECEMBER 2019

          OVER PROMOVENDUM
          Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
          DE BAAN

          Jij gaat ervoor zorgen dat we meer uit onze marketingdata halen! Dit zowel uit onze online als offline data en zowel uit interne als externe data. Naast het doen van analyses, dashboards maken en machine learning toepassen, ga je ook (online) marketingacties automatiseren!

          Een voorbeeld: 
          Waar we al wel conversiekansen voor ontvangers van e-mailings kunnen voorspellen, moeten we nog handmatig e-mailingselecties importeren in ons e-mailingsysteem. Dat zien we graag anders! Daarom ga jij met collega’s het maken van de selecties automatiseren. Hoe? Via de api koppeling van ons e-mailingsysteem kunnen we automatisch e-mailings gaan verzenden, naar de juiste ontvangers op het juiste moment. Daarna volgt uiteraard het verbeteren van de voorspelmodellen en selecties.

          Een ander voorbeeld: 
          Om goed gevonden te worden in Google zetten we blogartikelen en andere webcontent in en we adverteren op zoekwoorden in Google. Over zoekwoorden is veel data beschikbaar. Ook waar we nog niet op adverteren! Denk aan maandelijks zoekvolume, zoektrends, concurrentie (organisch en betaald), conversiepercentages en advertentiekosten. Op dit moment doen onze content marketeers en campagnespecialist via online tools nog ‘handmatige zoekwoordanalyses’. Dat kan natuurlijk slimmer! Als we data uit diverse tools combineren en er marketinganalyses op los laten, kunnen we veel beter kansen spotten en hiermee effectiever adverteren en onze websites uitbreiden. En voor de verdere automatiseringen kunnen we via scripts in Google Ads automatisch gaan adverteren op zulke zoekwoorden en automatisch biedingen aanpassen. Uiteraard kunnen bij zulke analyses conversieattributiemodellen niet ontbreken.

          We kunnen nog vele andere voorbeelden noemen, maar als je inmiddels al een glimlach op je gezicht hebt, dan wordt het tijd om verder te praten met een kop koffie (of thee)!

          JOUW PROFIEL
          • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in Marketingdata;
          • Minimaal 2 jaar ervaring als Marketing Intelligence Analist, Marketing Data Analist of een vergelijkbare functie;
          • Passie voor marketingdata en automatisering;
          • Commercieel inzicht om snel kansen te spotten;
          • Sterk analytisch vermogen;
          • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
          • Ervaring met Tableau en R is een grote pré.

          WAT WE BIEDEN

          • Een prachtuitdaging binnen een informele organisatie;
          • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s;
          • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen;
          • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen;
          • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
          • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten;
          • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling;
          • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit;
          • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

          SCHRIJFTALENT MET PASSIE VOOR ONLINE PROMOVENDUM DORDRECHT (INGEVULD)

          SCHRIJFTALENT MET PASSIE VOOR ONLINE PROMOVENDUM DORDRECHT (INGEVULD)

          SCHRIJFTALENT MET PASSIE VOOR ONLINE PROMOVENDUM DORDRECHT (INGEVULD)

          PLAATS: DORDRECHT

          NIVEAU: JUNIOR

          SLUITINGSDATUM: 1 DECEMBER 2019

          OVER PROMOVENDUM
          Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
          DE BAAN

          Schrijf jij in je vrije tijd blogs en droom je ervan om er je werk van te maken? Roept iedereen altijd tegen jou: ‘jij kan zo goed schrijven, daar moet je écht wat mee doen’! En ben jij leergierig en analytisch? Solliciteer dan bij Promovendum. En wie weet groei jij door tot een steengoede copywriter, online marketeer en nog veel meer!

           

          Al enthousiast? Mooi, maar eerst meer over jouw nieuwe functie. Jij gaat als starter aan de slag bij onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’. Binnen een team van experts, waaronder een campagnespecialist, designer en een ervaren content marketeer, ga je interessante blogs schrijven die superleuk zijn om te lezen én overtuigen. Met woorden kan jij iemand aanzetten tot actie! Bijvoorbeeld iemand triggeren om een autopremie te berekenen. En je zorgt ervoor dat de teksten SEO proof zijn. Via zoekwoordanalyses weet je precies met welk onderwerp je hoog in Google kan komen om specifieke doelgroepen te bereiken! Naast dat je nóg beter leert schrijven, ga jij jezelf met hulp van je collega’s ook andere facetten van online marketing eigen maken. Denk aan: e-mailings versturen, de ranking van onze websites verbeteren, content planningen maken en uitvoeren, inzichten uit statistieken halen en nog veel meer. Onze afdeling bruist van de innovatie. Samen tillen we de organisatie naar een hoger niveau. En daar hebben we jouw originele ideeën, leergierigheid, doelgerichte werkwijze, commercieel inzicht, analytische skills, verantwoordelijkheidsgevoel én creativiteit voor nodig! Dus wat zeg je ervan?

          JOUW PROFIEL
            • Minimaal 1 tot 2 jaar ervaring in overtuigend schrijven (werk/hobby);
            • Grote passie voor schrijven én online marketing;
            • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie;
            • Commercieel inzicht;
            • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
            • Kennis van SEO en dan bedoelen we niet het stadje in Italië :);
            • Basiservaring HTML (tekst vormgeven, afbeeldingen toevoegen en metadata bewerken);
            • Ervaring met e-mailings, linkbuilding en gastbloggen is een pré.

          WAT WE BIEDEN

          • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s;
          • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen;
          • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
          • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen;
          • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten;
          • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling;
          • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit;
          • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

          SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

          SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

          SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

          PLAATS: TILBURG

          NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

          SLUITINGSDATUM: 13 OKTOBER 2018

          OVER CZ
          We bieden onze 3,6 miljoen klanten niet alleen een uitstekende zorgverzekering, we willen ook dat ze de best mogelijke zorg krijgen. Bijvoorbeeld door samen met ziekenhuizen en instellingen de kwaliteit van de zorg steeds verder te verbeteren. Dat is goed voor onze klanten, en voor heel Nederland. Een hele verantwoordelijkheid waarvoor we de beste mensen zoeken. Mensen die betekenisvol werk willen doen in een organisatie die constant streeft naar verbetering.
          DE BAAN (30-34 UUR)
          In deze functie draag je actief bij aan de uitdagingen waarvoor het salesteam intermediair staat. Dit zijn uitdagingen op strategisch vlak enerzijds, zoals bijvoorbeeld het verduurzamen van het provisiemodel. Je ondersteunt hierin het MT en leidt projecten op dit vlak. Anderzijds draag je bij aan de commerciële activiteiten van de adviseurs zorg en bedrijfszorg. Het team Intermediair wil zich verder ontwikkelen om de nummer één partner te blijven voor zakelijke klanten op het vlak van collectieve zorgverzekeringen. Waarbij het draait om het toevoegen van waarde aan collectiviteiten en het werken aan gezondheid. Je hebt een voortrekkersrol in projecten die hieraan bijdragen.

          Jij bent een bevlogen en betrokken collega die initiatief en verantwoordelijkheid neemt en graag gebruik maakt van de vrijheid die deze functie biedt. Iemand die analytisch sterk is, visie heeft en dit goed weet te vertalen naar oplossingen. Iemand die relationeel sterk is, partijen kan verbinden en constructief ondersteunt aan de uitvoering en ontwikkeling van ons accountmanagement.

          Heb je nog maar beperkte werkervaring? Laat dat je niet tegenhouden. CZ wil graag jong talent de kans geven om zich te ontwikkelen en natuurlijk te profiteren van jouw frisse blik!

          JOUW PROFIEL
          • HBO/WO werk- en denkniveau (richting van marketing, sales, bedrijfskunde of gezondheid);
          • Je bent creatief, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus en wil jezelf blijven ontwikkelen;
          • Je bent analytisch sterk en vindt het leuk om met data inzichten klanten nog beter te helpen en je activiteiten effectief in te zetten;
          • Naast een pragmatische insteek ben je ook in staat om op conceptueel en abstract niveau aansluiting te vinden bij je gesprekspartners zowel intern en extern;
          • Affiniteit met of kennis van gezondheidsmanagement is een pré;

           

          We bieden je een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. En willen we investeren in je ontwikkeling en bieden we volop kansen om door te groeien.