MARKETEER EMPACK EASYFAIRS GORINCHEM (38 UUR)

MARKETEER EMPACK EASYFAIRS GORINCHEM (38 UUR)

MARKETING

PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 24 APRIL 2020

OVER DE VACATURE

Eindelijk is het moment waar je maandenlang naartoe hebt gewerkt daar; verpakkend Nederland komt massaal samen op jouw vakbeurs, Empack! Je collega’s van Operations bouwen de stands op, de signing-leverancier plaatst alle marketinguitingen en bewegwijzering, waar je met de collega’s van Graphic Design veel zorg en aandacht aan hebt besteed. Exposanten zijn druk in de weer om hun stand in te richten. Zelf zet je de laatste puntjes op de i, sta je de pers te woord en ineens realiseer je je wat je allemaal hebt bewerkstelligd in de afgelopen periode. Een gevoel van trots overheerst. Samen met een dynamisch team heb jij weer een geweldige editie van Empack neergezet!

De bezoekers stromen inmiddels binnen en kijken reikhalzend uit naar alle mooie innovaties van exposanten en de interessante kennissessies van het contentprogramma dat jij hebt opgezet. De opzet van het programma heb je na kwalitatieve gesprekken met contentpartners en op basis van marktonderzoek opgesteld; je speelt perfect in op de behoefte van de bezoekersdoelgroep en weet wat ze willen. Je hebt exact in je hoofd welke hot topics er spelen en weet dat ook over te brengen naar de media om het contentprogramma te promoten.

Drie dagen lang vier jij het grootste verpakkingsfeest van Nederland, dit moment vier je uiteraard niet alleen; het hele team is trots op wat is neergezet. Je stappenteller staat op 30.000, na drie beursdagen is het tijd om de champagne te ontkurken en te proosten. 

ALS DIT DE DYNAMIEK IS DIE JE ZOEKT WEET JE ALS GEEN ANDER HOE JE;

 

  • trends en ontwikkelingen in een community omzet in relevante content;
  • op basis van persona’s de juiste bezoeker in kwaliteit en aantal trekt;
  • een 360º communicatieplan opstelt en beschikbare kanalen maximaal uitnut;
  • én je creativiteit inzet om de story van een event uit te drukken in visuele beleving.

WAT VRAGEN WIJ VAN JOU?

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde HBO opleiding, richting marketing/communicatie;
  • Je hebt tenminste 3 jaar relevante werkervaring en ervaring met content marketing, online en emailmarketing;
  • Je bent een teamspeler, netwerker, communicatief sterk en je stelt de klant centraal;
  • Je bent positief, secuur, ondernemend en resultaatgericht;
  • Je hebt uitmuntende communicatievaardigheden in woord, geschrift (on- en offline); overtuigend schrijven is je tweede natuur;
  • En met ervaring in de verpakkingsindustrie heb je een streepje voor!

WAT BIEDEN WIJ?

  • Persoonlijke ontwikkeling;
  • Creativiteit & ondernemerschap;
  • Successen vieren;
  • Borrels & teambuilding;
  • Goede arbeidsvoorwaarden;
  • Informele werksfeer.

 

PRODUCT MANAGER INNOVATION ANWB RIJOPLEIDING EINDHOVEN

PRODUCT MANAGER INNOVATION ANWB RIJOPLEIDING EINDHOVEN

MARKETING

PLAATS: EINDHOVEN

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 24 APRIL 2020

PROFIELSCHETS

In deze rol rapporteer je direct aan de Manager Marketing & Business Innovation en ben je verantwoordelijk voor product innovation

Je weet de unieke onderscheidende propositie van de ANWB Rijopleiding continue te innoveren op een manier waarbij Prijs/kwaliteit, Innovatie & Verkeersveiligheid worden vertaald naar marktleider waardige initiatieven waarmee we continue voorloper blijven in de markt.

De Product Manager Innovatie  beheert, bewaakt & optimaliseert de unieke ANWB Rijopleiding in samenwerking met de Sr Product Manager educatie & de afdeling Operations waarin hij of zij verantwoordelijk is voor de dagelijkse interacties met creatieve partners, strategische (merk)partners en interne ANWB teams, creatieve en project-ontwikkelingsgroepen.

VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Partner met het Manager Marketing & Innovation en de Sr Product Manager om innovatie voor ANWB Rijopleiding te formuleren;
  • Werkt samen via verschillende overlegorganen met interne & externe relevante partijen en de franchisenemers bij het vormen en ontwikkelen van innovatie;
  • Beheert de relatie met Creative partners, waaronder Marketing bureaus en interne creatieve services en inhoudsgroepen (Legal, PR, Projectgroepen);
  • Managed innovatie projecten op een agile manier waarbij uitvoering, evaluatie en optimalisatie in lijn is met de doeldoelstellingen;
  • Promotieprogramma’s ontwikkelen en uitvoeren mbt klantenvoordeel voor ANWB Rijopleiding klanten ism ANWB Leden en andere ANWB dochterorganisaties;
  • Projectmanagement van de business doelstellingen, er voor zorgen dat de te leveren producten op tijd, volgens strategie en met de vereiste goedkeuringen worden uitgevoerd;
  • Data Analytics: Prestaties analyseren en actieplannen opstellen, concurrentie onderzoek & markttrends.

WAT VRAGEN WE VAN JE

Minimaal HBO opleiding in bedrijfskunde, marketing, communicatie of een gerelateerd veld

  • Minimaal 3 jaar ervaring in product management, bij voorkeur in een jongeren markt;
  • Aantoonbaar vermogen om meerdere taken tegelijkertijd te managen en te beheren; sterke organisatorische vaardigheden;
  • Ervaring met procesmanagement;
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge zakelijke communicatieve vaardigheden (Nederlands & Engels);
  • Zeer goed business acumen & data analytische vaardigheden;
  • Sterke merkmarketing-, creatieve- en uitvoeringscapaciteiten;
  • Marketing budget management voor je productgroepen;
  • Ervaring met presenteren en verdedigen van visie en plannen op mid kader niveau;
  • Cross functional & relatiemanagement tussen interne & externe partijen;
  • In staat om te gedijen in een “zelf startende” en ondernemende omgeving waar eigen initiatief en verantwoordelijkheid cruciaal zijn voor succes.

    PLUS

    • Ervaring met het werken voor een franchise organisatie;
    • Ervaring met Power BI;
    • Ruime ervaring met Office, Adobe programma’s;
    • Creative Business Mind;
    • Relativeringsvermogen …en een gezonde dosis humor.

    SENIOR PRODUCT MANAGER EDUCATIE ANWB RIJOPLEIDING EINDHOVEN

    SENIOR PRODUCT MANAGER EDUCATIE ANWB RIJOPLEIDING EINDHOVEN

    MARKETING

    PLAATS: EINDHOVEN

    NIVEAU: SENIOR

    SLUITINGSDATUM: 24 APRIL 2020

    PROFIELSCHETS

    In deze rol rapporteer je direct aan de Manager Marketing & Business Innovation en ben je verantwoordelijk voor de franchise continuïteit en het bouwen van de daarbij horende succesvolle marketingprogramma’s. Je weet de unieke onderscheidende propositie van de ANWB Rijopleiding te etaleren op een manier waarbij Prijs/kwaliteit, Innovatie & Verkeersveiligheid worden vertaald naar een marktleider waardige zichtbaarheid binnen de rijopleiding branche.

    In het verlengende hiervan is de Product Manager Educatie verantwoordelijk voor de management en optimalisatie van de online strategie, marketing middelen en e-commerce met betrekking tot het behalen van leadaantal & sales doelstellingen van Educatieproducten (SEO, SEA, Social, CRM).

    De Product Manager Educatie  beheert, bewaakt & optimaliseert de unieke ANWB Rijopleiding Franchise Formule in samenwerking met de afdeling Operations waarin hij of zij verantwoordelijk is voor de dagelijkse interacties met creatieve partners, waaronder media & marketing bureaus, strategische merkpartners en interne ANWB teams, creatieve en project-ontwikkelingsgroepen. 

    VERANTWOORDELIJKHEDEN

    • Partner met het Management Team om de merkstrategie en -tactieken voor ANWB Rijopleiding te formuleren;
    • Werkt samen via verschillende overlegorganen met interne & externe relevante partijen en de franchisenemers bij het vormen en (lokaal) uitvoeren van deze plannen;
    • Quality insurance van alle ANWB Rijopleiding uitingen, inclusief Creative ontwikkeld door sponsors, interne groepen, merksamenwerkingen, netwerkpartners en Franchise nemers/ANWB Rijopleiding kantoren;
    • Beheer de relatie met Creative partners, waaronder Marketing & Media bureaus en interne creatieve services en inhoudsgroepen (Legal, PR, Projectgroepen);
    • Manage media ism onze mediapartners bij de uitvoering, evaluatie en optimalisatie van die strategieën in lijn met de doeldoelstellingen;
    • Promotieprogramma’s ontwikkelen en uitvoeren om de interesse & verkoopintentie van potentiele leerlingen & Beslissers te vergroten en tegelijkertijd het budget te bewaken;
    • Projectmanagement van de business doelstellingen en alle merkmarketinginitiatieven, er voor zorgen dat de te leveren producten op tijd, volgens strategie en met de vereiste goedkeuringen worden uitgevoerd;
    • Houdt toezicht op de Franchise formule inclusief (lokale) marketinguitingen & inspanningen voor & door de Franchisenemers;
    • Data Analytics: Prestaties analyseren en actieplannen opstellen, concurrentie onderzoek & markttrends.

    WAT VRAGEN WE VAN JE

    Minimaal HBO opleiding in bedrijfskunde, marketing, communicatie of een gerelateerd veld

    • Minimaal 5 jaar ervaring in product management, bij voorkeur in een jongeren markt;
    • Ruime kennis van en ervaring met het managen van performance based marketing (SEO, SEA, Social);
    • Aantoonbaar vermogen om meerdere taken tegelijkertijd te managen en te beheren; sterke organisatorische vaardigheden;
    • Ervaring met procesmanagement;
    • Ervaring in het lanceren van ‘360 graden” marketingcampagnes voor consumenten- en lifestyle-merken;
    • Uitstekende schriftelijke en mondelinge zakelijke communicatieve vaardigheden (Nederlands & Engels);
    • Zeer goed business acumen & data analytische vaardigheden;
    • Sterke merkmarketing-, creatieve- en uitvoeringscapaciteiten;
    • Marketing budget management voor je productgroepen;
    • Ervaring met presenteren en verdedigen van visie en plannen op mid en hoger kader niveau;
    • Cross functional & relatiemanagement tussen interne & externe partijen;
    • In staat om te gedijen in een “zelf startende” en ondernemende omgeving waar eigen initiatief en verantwoordelijkheid cruciaal zijn voor succes.

    PLUS

    • Ervaring met het werken voor een franchise organisatie;
    • Ervaring met het werken bij een media bureau;
    • Ervaring met Power BI;
    • Ruime ervaring met Office, Adobe programma’s;
    • Creative Business Mind;
    • Relativeringsvermogen …en een gezonde dosis humor.

     

    MERK- EN MARKETINGADVISEUR SMIDSWATER BREDA

    MERK- EN MARKETINGADVISEUR SMIDSWATER BREDA

    MARKETING

    PLAATS: BREDA

    NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

    SLUITINGSDATUM: 24 APRIL 2020

    MERK- EN MARKETINGADVISEUR

    Jij bent al hard op weg om die strategische adviseur te worden waar niemand omheen kan. En nu zoek je een bureau waar je jouw ambitie kan waarmaken. Waar je wordt uitgedaagd om jezelf verder te ontwikkelen. Waar je voor mooie merken werkt en hen helpt om verder te groeien.

     Is that you? Dan zouden we zomaar eens een goede match kunnen zijn. Want wij vinden het tijd om ons bureau verder uit te bouwen. In onze vestiging in Breda willen we daarom onze strategische slagkracht vergroten en zoeken wij een marketing adviseur die alles weet over merken bouwen.

    OVER THINK YELLOW

    Wij zijn Think Yellow. Een groep van bureaus, en volop in beweging. Samen helpen we je discipline-overstijgend bij de uitdagingen van dit digitale tijdperk.

    Wij zijn super jong, maar hebben als groep wel ruim 50 jaar ervaring met (digital) design, branding en online marketing. Met een team van ruim 55 ervaren strategen, ambitieuze talenten, all-rounders en specialisten mogen we met recht zeggen dat het multi-disciplinaire denken diep in ons DNA zit. 

    Think Yellow bestaat Smidswater (branding en campagnes), Online Marketeers (online marketing), Hello There (digital development), Zooom (video marketing) en Employity (recruitment).

    Wij werken onder andere voor Randstad, ING, Nationale-Nederlanden, DAS, Havenbedrijf Rotterdam, CBRE, ANWB en Sunweb. Maar ook voor regionale spelers als NHTV, Rassers Advocaten, Van Oers en De Keyzer.

    DE FUNCTIE

    Als adviseur doe je waar wij bekend om staan: organisaties helpen futureproof te worden en te blijven. Dat doe je door ze te helpen met een sterke merkpositionering, en impact te creëren in hun markt. Jij begeleidt positioneringstrajecten en campagnes en adviseert klanten over hun operationele marketingcommunicatie. Je bent in staat om discipline-overstijgend te denken en praktische vorm te geven aan je visie, samen met designers, online marketeers, copywriters en developers.

    Je houdt ervan om klanten én collega’s te inspireren met uitdagende en liefst innovatieve inzichten. Een beetje eigenwijs mag. Enthousiast moet!

    Je werkt zowel vanuit ons kantoor in hartje Breda, als bij klanten op locatie, bij onze labels in de Think Yellow groep, én soms ook op onze vestiging in Den Haag of Amsterdam. 

    JOUW EIGENSCHAPPEN

    Je staat midden in de digitale transformatie. Begrijpt voor welke uitdagingen organisaties en merken staan en weet deze te vertalen in toekomstbestendige oplossingen. Jij bent een bouwer, marktgericht en digitaal gedreven. Je staat daarbij heel dicht op de businessontwikkelingen, bent vaak actief in verandertrajecten. Dat je weet wat daarbij komt kijken, is dan ook een pré.  

    Daarbij denk je buiten de kaders, kijk je ver vooruit en ben je in staat klanten overtuigend te adviseren en enthousiast te maken. Presenteren zit je in het bloed. 

    Jouw werk is het vertrekpunt van veel trajecten die we bij Think Yellow doen. Je bent er aan gewend dat je daarbij vaak schakelt met ondernemers, directies en (hoger) management. Voor hen ben jij een inspirerende sparringpartner.

    Je bent creatief, doortastend en zelfsturend, en vooral ook een uitstekende communicator. Je weet het beste uit teams te halen, en je collega’s en opdrachtgevers te inspireren en mee te krijgen.

       

      NIET ONBELANGRIJK…

      Je houdt van afwisseling. In de comfortzone hangen is niet jouw stijl. 40 uur achter hetzelfde bureau ook niet. Je staat er dan ook voor open om zo nu en dan een interim- of een detacherings-opdracht te doen.

      Je voelt je thuis bij onze ambitieuze plannen en bent hiervan een belangrijke aanjager. Samen tillen we het bureau naar een nog hoger plan, maar je acteert daarin ook gedeeltelijk zelfsturend. In deze functie rapporteer je direct aan de directie van Think Yellow.

      EN NU EVEN HEEL CONCREET

       Onze ideale marketing- & merkadviseur:

      • heeft HBO+ niveau en werkt continu aan zijn/haar verdere ontwikkeling;
      • heeft minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie bij (een) top bureau(s);
      • heeft affiniteit met, en kennis van (digitale) veranderprocessen;
      • heeft ervaring met het beheer van meerdere key-accounts en het toezien op meerdere (grootschalige) projecten tegelijk;
      • voelt zich op zijn/haar plek in een omgeving met hoge ambities;
      • is vertrouwd met werken met hoger management van (middel)grote merken en organisaties;
      • vindt het leuk om (deels ook) op detacheringbasis bij klanten te werken;
      • beheerst de Nederlandse taal perfect en de Engelse (zeer) goed;
      • heeft ervaring met Agile werkprocessen;
      • heeft oog voor trends, marktontwikkelingen en creatieve kwaliteit.

       

        ERVAREN PROJECTMANAGER MET ACCOUNTSKILLS BOBOTI OOSTERHOUT (INGEVULD)

        ERVAREN PROJECTMANAGER MET ACCOUNTSKILLS BOBOTI OOSTERHOUT (INGEVULD)

        MARKETING

        PLAATS: OOSTERHOUT

        NIVEAU: MEDIOR

        SLUITINGSDATUM: 20 OKTOBER 2019

        OVER BOBOTI 

        Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout en bestaat uit een hecht team van verschillende specialisten. Dagelijks werken wij aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig. Wij geloven in groeien, nóg beter worden in waar je al goed in bent. Daarom dagen we onze talenten uit en ruimen we tijd in voor persoonlijke ontwikkeling. We zetten samen lachend die extra verrassende stap waarom niemand heeft gevraagd. We geven altijd verrassende nieuwe inzichten en energie. Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 20 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat. 

        Boboti werkt na een koerswijziging van CANNA aan een nieuwe organisatie-structuur waar we met deze vacature verder aan bouwen.  

        DE BAAN 

        • ondersteunen van Marketeers en Business Unit Managers van verschillende landen bij acties en campagnes;
        • zorgdragen voor ondersteuning bij uitvoering van marketing- en communicatieplannen van diverse landen;
        • begeleiden van de ontwikkeling van promotie- en point-of-sale materialen;
        • coördineren van de inkoop van promotionele artikelen en drukwerk;
        • begeleiden van projecten;
        • op termijn ga je ook een inhoudelijke adviserende rol vervullen voor (interne)opdrachtgevers.
        JOUW PROFIEL
        • je hebt HBO werk- en denkniveau, Nima A is een pré;
        • je hebt een passie voor en kennis van marketing;
        • je bent (commercieel) creatief;
        • je beschikt over een aantal jaren relevante werkervaring;
        • je bent organisatorisch sterk en beschikt over een hands-on mentaliteit;
        • je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit;
        • je voelt je thuis in een dynamische organisatie;
        • je vindt het een uitdaging om mee te helpen aan de positionering, structurering en groei van de organisatie terwijl je aan het einde van de dag ook gewoon de inhoudelijke vragen kunt oppakken;
        • je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
        • je kunt logisch denken en hebt analytisch vermogen;

        MARKETING AUTOMATION ANALIST PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

        MARKETING AUTOMATION ANALIST PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

        MARKETING

        PLAATS: DORDRECHT

        NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

        SLUITINGSDATUM: 1 DECEMBER 2019

        OVER PROMOVENDUM
        Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
        DE BAAN

        Jij gaat ervoor zorgen dat we meer uit onze marketingdata halen! Dit zowel uit onze online als offline data en zowel uit interne als externe data. Naast het doen van analyses, dashboards maken en machine learning toepassen, ga je ook (online) marketingacties automatiseren!

        Een voorbeeld: 
        Waar we al wel conversiekansen voor ontvangers van e-mailings kunnen voorspellen, moeten we nog handmatig e-mailingselecties importeren in ons e-mailingsysteem. Dat zien we graag anders! Daarom ga jij met collega’s het maken van de selecties automatiseren. Hoe? Via de api koppeling van ons e-mailingsysteem kunnen we automatisch e-mailings gaan verzenden, naar de juiste ontvangers op het juiste moment. Daarna volgt uiteraard het verbeteren van de voorspelmodellen en selecties.

        Een ander voorbeeld: 
        Om goed gevonden te worden in Google zetten we blogartikelen en andere webcontent in en we adverteren op zoekwoorden in Google. Over zoekwoorden is veel data beschikbaar. Ook waar we nog niet op adverteren! Denk aan maandelijks zoekvolume, zoektrends, concurrentie (organisch en betaald), conversiepercentages en advertentiekosten. Op dit moment doen onze content marketeers en campagnespecialist via online tools nog ‘handmatige zoekwoordanalyses’. Dat kan natuurlijk slimmer! Als we data uit diverse tools combineren en er marketinganalyses op los laten, kunnen we veel beter kansen spotten en hiermee effectiever adverteren en onze websites uitbreiden. En voor de verdere automatiseringen kunnen we via scripts in Google Ads automatisch gaan adverteren op zulke zoekwoorden en automatisch biedingen aanpassen. Uiteraard kunnen bij zulke analyses conversieattributiemodellen niet ontbreken.

        We kunnen nog vele andere voorbeelden noemen, maar als je inmiddels al een glimlach op je gezicht hebt, dan wordt het tijd om verder te praten met een kop koffie (of thee)!

        JOUW PROFIEL
        • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in Marketingdata;
        • Minimaal 2 jaar ervaring als Marketing Intelligence Analist, Marketing Data Analist of een vergelijkbare functie;
        • Passie voor marketingdata en automatisering;
        • Commercieel inzicht om snel kansen te spotten;
        • Sterk analytisch vermogen;
        • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
        • Ervaring met Tableau en R is een grote pré.

        WAT WE BIEDEN

        • Een prachtuitdaging binnen een informele organisatie;
        • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s;
        • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen;
        • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen;
        • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
        • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten;
        • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling;
        • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit;
        • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

        SCHRIJFTALENT MET PASSIE VOOR ONLINE PROMOVENDUM DORDRECHT (INGEVULD)

        SCHRIJFTALENT MET PASSIE VOOR ONLINE PROMOVENDUM DORDRECHT (INGEVULD)

        MARKETING

        PLAATS: DORDRECHT

        NIVEAU: JUNIOR

        SLUITINGSDATUM: 1 DECEMBER 2019

        OVER PROMOVENDUM
        Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
        DE BAAN

        Schrijf jij in je vrije tijd blogs en droom je ervan om er je werk van te maken? Roept iedereen altijd tegen jou: ‘jij kan zo goed schrijven, daar moet je écht wat mee doen’! En ben jij leergierig en analytisch? Solliciteer dan bij Promovendum. En wie weet groei jij door tot een steengoede copywriter, online marketeer en nog veel meer!

         

        Al enthousiast? Mooi, maar eerst meer over jouw nieuwe functie. Jij gaat als starter aan de slag bij onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’. Binnen een team van experts, waaronder een campagnespecialist, designer en een ervaren content marketeer, ga je interessante blogs schrijven die superleuk zijn om te lezen én overtuigen. Met woorden kan jij iemand aanzetten tot actie! Bijvoorbeeld iemand triggeren om een autopremie te berekenen. En je zorgt ervoor dat de teksten SEO proof zijn. Via zoekwoordanalyses weet je precies met welk onderwerp je hoog in Google kan komen om specifieke doelgroepen te bereiken! Naast dat je nóg beter leert schrijven, ga jij jezelf met hulp van je collega’s ook andere facetten van online marketing eigen maken. Denk aan: e-mailings versturen, de ranking van onze websites verbeteren, content planningen maken en uitvoeren, inzichten uit statistieken halen en nog veel meer. Onze afdeling bruist van de innovatie. Samen tillen we de organisatie naar een hoger niveau. En daar hebben we jouw originele ideeën, leergierigheid, doelgerichte werkwijze, commercieel inzicht, analytische skills, verantwoordelijkheidsgevoel én creativiteit voor nodig! Dus wat zeg je ervan?

        JOUW PROFIEL
          • Minimaal 1 tot 2 jaar ervaring in overtuigend schrijven (werk/hobby);
          • Grote passie voor schrijven én online marketing;
          • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie;
          • Commercieel inzicht;
          • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
          • Kennis van SEO en dan bedoelen we niet het stadje in Italië :);
          • Basiservaring HTML (tekst vormgeven, afbeeldingen toevoegen en metadata bewerken);
          • Ervaring met e-mailings, linkbuilding en gastbloggen is een pré.

        WAT WE BIEDEN

        • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s;
        • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen;
        • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
        • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen;
        • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten;
        • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling;
        • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit;
        • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

        CONTENT MARKETEER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

        CONTENT MARKETEER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

        MARKETING

        PLAATS: DORDRECHT

        NIVEAU: MEDIOR

        SLUITINGSDATUM: 30 OKTOBER 2019

        OVER PROMOVENDUM
        Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
        DE BAAN
        Binnen onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’ ga jij fantastische teksten schrijven voor onze klanten en doelgroepen. Je kunt met woorden toveren en weet lezers precies zo te triggeren, dat ze overgaan tot actie! En omdat je SEO skills in huis hebt, weet je hoe je het verkeer naar onze websites kan vergroten. Je verstuurt e-mailings, maakt social media posts, optimaliseert websites, vergroot onze online vindbaarheid en meer. Maar dat doe je niet alleen! Samen met je collega’s zorg je voor geweldige content. Onder andere met onze designer, campagnespecialist, interactie ontwerpster en contentmaker. Jouw nieuwe ideeën worden gewaardeerd! Die neem je mee in ons teamoverleg. Wekelijks sparren we namelijk samen over hoe we onze websites, producten en organisatie verder kunnen innoveren. Verras ons maar!
        JOUW PROFIEL
        • Minimaal 3 jaar ervaring met overtuigend schrijven;
        • Enthousiasme en passie voor jouw vakgebied en online;
        • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie;
        • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
        • Goede kennis van SEO om als basis voor teksten te gebruiken;
        • Basiservaring met HTML en CSS;
        • Ervaring met e-mailings versturen is een pre.

        WAT WE BIEDEN

        • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s.
        • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen.
        • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
        • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.
        • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten.
        • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling.
        • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit.
        • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

        SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

        SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

        MARKETING

        PLAATS: TILBURG

        NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

        SLUITINGSDATUM: 13 OKTOBER 2018

        OVER CZ
        We bieden onze 3,6 miljoen klanten niet alleen een uitstekende zorgverzekering, we willen ook dat ze de best mogelijke zorg krijgen. Bijvoorbeeld door samen met ziekenhuizen en instellingen de kwaliteit van de zorg steeds verder te verbeteren. Dat is goed voor onze klanten, en voor heel Nederland. Een hele verantwoordelijkheid waarvoor we de beste mensen zoeken. Mensen die betekenisvol werk willen doen in een organisatie die constant streeft naar verbetering.
        DE BAAN (30-34 UUR)
        In deze functie draag je actief bij aan de uitdagingen waarvoor het salesteam intermediair staat. Dit zijn uitdagingen op strategisch vlak enerzijds, zoals bijvoorbeeld het verduurzamen van het provisiemodel. Je ondersteunt hierin het MT en leidt projecten op dit vlak. Anderzijds draag je bij aan de commerciële activiteiten van de adviseurs zorg en bedrijfszorg. Het team Intermediair wil zich verder ontwikkelen om de nummer één partner te blijven voor zakelijke klanten op het vlak van collectieve zorgverzekeringen. Waarbij het draait om het toevoegen van waarde aan collectiviteiten en het werken aan gezondheid. Je hebt een voortrekkersrol in projecten die hieraan bijdragen.

        Jij bent een bevlogen en betrokken collega die initiatief en verantwoordelijkheid neemt en graag gebruik maakt van de vrijheid die deze functie biedt. Iemand die analytisch sterk is, visie heeft en dit goed weet te vertalen naar oplossingen. Iemand die relationeel sterk is, partijen kan verbinden en constructief ondersteunt aan de uitvoering en ontwikkeling van ons accountmanagement.

        Heb je nog maar beperkte werkervaring? Laat dat je niet tegenhouden. CZ wil graag jong talent de kans geven om zich te ontwikkelen en natuurlijk te profiteren van jouw frisse blik!

        JOUW PROFIEL
        • HBO/WO werk- en denkniveau (richting van marketing, sales, bedrijfskunde of gezondheid);
        • Je bent creatief, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus en wil jezelf blijven ontwikkelen;
        • Je bent analytisch sterk en vindt het leuk om met data inzichten klanten nog beter te helpen en je activiteiten effectief in te zetten;
        • Naast een pragmatische insteek ben je ook in staat om op conceptueel en abstract niveau aansluiting te vinden bij je gesprekspartners zowel intern en extern;
        • Affiniteit met of kennis van gezondheidsmanagement is een pré;

         

        We bieden je een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. En willen we investeren in je ontwikkeling en bieden we volop kansen om door te groeien.

        MARKETEER EASYFAIRS

        MARKETEER EASYFAIRS

        MARKETING

        Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

        PLAATS: GORINCHEM

        NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR/SENIOR

        SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

        OVER EASYFAIRS

        Easyfairs heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!

        DE BAAN

        In deze mooie functie van marketeer krijg je de vrijheid om op eigen wijze invulling te geven aan de marketingstrategie en positionering van belangrijke beursconcepten binnen Easyfairs. Je bent in staat om deze beursconcepten als merk te bouwen. En dan moet je begrijpen hoe je een relatief onbekende naam, vooruitstrevend en een tikkeltje rebels in de markt zet.

        Daarvoor heb je veel creativiteit, lef en doorzettingsvermogen nodig. Wij beschikken over uitstekende tools en ook je budget is toereikend, maar nog steeds ligt de essentie voor ons in het raken van de juist snaar met vernieuwende en doortastende campagnes.

        En juist daar ligt voor jou de uitdaging. Je vindt het dus vanzelfsprekend buiten de kaders te denken en schroomt niet contacten te leggen met potentiële exposanten en bezoekers. Zij zijn namelijk een belangrijke bron van informatie en vormen de sleutel naar jouw succes. Bovendien ben je een uitstekend onderhandelaar en dus in staat goede deals te maken met media partners. Dat doe je op het scherpst van de snede, maar je begrijpt dat een goede en langdurige relatie van grote waarde is.

        En verder?

        Wij denken dat je in deze rol het optimum moet weten te bereiken tussen marktanalyse en de vertaling naar haalbare en werkbare campagnes. Je bent dus niet alleen marketeer, maar een projectmanager (in spé) die marketing moeiteloos afwisselt met de operationele uitrol van evenementen. Is je interesse gewekt en voldoe je aan de onderstaande criteria, dan nodigen wij je van harte uit om bij ons te solliciteren.

        JOUW PROFIEL
        • Afgeronde Bachelor of Master;
        • Projectmatig, resultaatgericht en communicatief sterk;
        • Energie, zin in succes, kartrekker.